關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年4月12日 星期二

首次買 Liz Lisa 嘅籃色同白色裙褲!!! 仲要加多一條長碎花裙添!!!

今日利害囉!!! 連自己返到屋企都嚇咗一跳......
去咗尖 So, 本來一心諗住只係買藍色裙褲之後火速返屋企... 但係 Sales 不停推條白色裙褲... 因為之前已經買其杏色靚白底玫瑰花上身衫~
我揀淺藍色, 係因為個款好靚!!! 尤其係條裙褲邊!!! 燒死咗... 但係就一定唔會揀深色嗰條 lu~
淺藍色
藍色
好鐘意個裙腳呀!!!
呢條就係 Sale 不停推比我嗰條喇!!! 佢話 summer collection 好多 model 都係著白色, 同埋白色好親~
白色
之後就... 買咗喇~
因為尖 So 無哂白色... 又要去一轉沙田 lu... 仲未知驚!  比我見倒之前賣斷咗嘅白底碎花長裙!!!
白色
粉紅色
杏色
又係白色喇~ 雖然我鐘意白色同粉紅色, 可能因為我間房係粉紅色啩... 不過我都係覺得白色靚啲~
買咗咁多~ 當然要分享吓啦!!! 外套係喺 Ki.La.Ra 買嘅~

沒有留言:

張貼留言