關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年4月21日 星期四

Liz Lisa 粉紅色雪紡蝙蝠袖, 花花帽同埋綁帶鞋

完全無買嘢欲嘅今日, 又係比 Liz Lisa 放血喇... 本來諗住揾埋個 friend 倍我一齊去睇新貨... 但係佢又要 OT... 心情一般嘅我就去咗尖 So Liz Lisa 喇~
又係返新貨日!? Oh NO!!! 又見倒好靚嘅粉紅色雪紡蝙蝠袖上身衫... 條吊帶裙款好 plain, 所以都係揀咗上身衫!!!
Details
  
白色
粉紅色
杏色
林咗好耐, 究景揀白色定係粉紅色... 今次我比較鐘意粉紅色呢件!!! 比較 sweet~
今次有返新嘅鞋款, 有蝴蝶結同綁帶, 兩款都好吸引呀!!! 但係蝴蝶結款嗰對比較高, 同之前買咗嗰對花花款一樣高:http://hk.myblog.yahoo.com/zoid9900/article?mid=308&fid=-1&action=prev 
所以揀咗呢對無咁高嘅綁帶款~

Details:
 
白色
杏色

啡色
為咗親返我衣櫃入面嘅 Liz Lisa 衫, 我決定買杏色!!!
雖然頂帽比較 plain, 但係勝在有兩個大花做裝飾~ 加上有 lace 邊!!! 
Details
  
米色
啡色
一見就睇冲米色, 啡色太沉, 所以最後比我包起咗個米色!!!
忍唔住著哂啲新衫上身~~~ 心情突然靚返啲~~~

沒有留言:

張貼留言