關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年8月10日 星期五

DIY Nail Art 美甲 5 田園玫瑰碎花 x O.P.I Pink Soft shades

今次都係想做返少女系嘅 Pink Girl~ 上次預告今次嘅主題係女皇頭, 加上而家未有秋意... 我啲夏天衫襯唔到... 我諗真係入秋先再做~ 所以夢幻粉紅玫瑰花又再度登場!!!

以前喺 man***gs 見過一盒四支迷你版 Pink Soft shades by O.P.I~ 忍唔到手就買咗返屋企~ 一諗起粉紅色, 我就會諗起粉紅玫瑰花!!! 同上次 DIY Nail Art 美甲 3 夢幻玫瑰碎花 -- Liz Lisa style~ 一樣, 上次用畫花~ 今次用咗 Antique Photo Art 美甲貼~ 仲用咗隻好啲嘅底色!!! Finish 靚好多添~ 




左起:

NLH36 -- Isn't That Precious
NLH37 -- Pink-a-doodle
NLH38 -- I think in Pink
NLH39 -- It's a Girl


用嘅就係上圖左一迷你版 NLH36 Isn't that Precious~



除主色同美甲貼外, base coat 同 top coat 都係必需呢~



Steps:
1. 一層 Base Coat
2. 三層 O.P.I NLH36 Isn't That Precious
3. 隨意貼上美甲貼紙
4. 一層厚 Top Coat (可令甲面更水凝) ^ 需時


呢張 Antique Photo Art 有好多款~ 但比較貴... 貴在夠薄身~ 出黎嘅效果當然好過自己畫啦~ 我覺得玫瑰花比較好賣, 喺 S*s* 仲有蝴蝶結款架~



係唔係好靚呢~ 不過 $2* 就買係貴左小小... 經好過喺外面做!!! 上次 order 咗嘅 LED Gel 甲機送嘅 Gel 唔係太好~ 到而家都未有時間去買... 要做到 DIY Gel 甲真係有排等...  不過唔講咁多!!! 我地去圖啦!!!


左手



拇指


食指
中指
無名指


尾指


右手


拇指


食指
中指
無名指


尾指


唔知你地鐘唔鐘意呢~ 

Special:

未用哂嘅玫瑰花仲可以留返下次用~ 啱啱好十粒!!! 下次用可以做得清啲, 或者可能加 bling bling 閃石都 ok~ 角個兩張就要再諗吓點用 lu~

沒有留言:

張貼留言