關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年8月25日 星期六

DIY Nail Art 美甲 6 清雅粉紅 O.P.I Pink Soft shades x Lace 邊~

好開心呀!!! 留咗指甲咁耐終於可以試白 lace 邊喇!!! 加上買咗新嘅 base 同 top coat!!! 希望今次可以得心應手啦~ 主色係上次 DIY Nail Art 美甲 5 田園玫瑰碎花 x O.P.I Pink Soft shades 介紹過嘅 O.P.I NLH36 Isn't That Precious~ 上星期比我買到大支裝!!! 超鐘意呢隻色呀!!! 

用嘅就係呢張美甲貼~ 清雅得棃帶點女人味~


新嘅 base 同 top coat~ 好易用呀!!!



Steps:

1. 一層 Base Coat
2. 三層 O.P.I NLH36 Isn't That Precious
3. 隨意貼上美甲貼紙
4. 一層厚 Top Coat (可令甲面更水凝) ^ 需時

左手



拇指


食指
中指
無名指


尾指


因為左右手係一樣 pattern~ 所以只係 show 左手呢~ 其實我有揾過女皇頭美甲貼... 但只見有藍同黑底 x 白女皇頭... 所以要再揾吓有冇... 下次再有可能要畫 lu... 希望有啦~

Special:
美甲貼出新款!!! 有心形同 lace~ 又忍唔住入咗~ 



其實舊款都有出甲邊 design~ 每 pack 有兩次~ 而以下兩 pack 都各用咗一次 lu~



揾揾吓原來我以前都有買過美甲貼架!!! 就係最最最舊款嘅立體櫻花美甲貼~ 因為大舊, 而家想買都唔善有~ 所以呢張應該要黎收藏 lu~



仲有媽咪送嘅 tropical 美甲貼~ 唉... 點解唔初夏比我呢~ 不過... MUMMY I LOVE YOU!!! 



仲有用剩嘅天使雪花~ 應該仲有得賣!!! 要快啲買多張今年冬天用先~

 

雖然唔係買得特別多~ 唔知你地鐘唔鐘意呢~ 

沒有留言:

張貼留言