關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年8月23日 星期四

Liz Lisa 秋季第四回!!! 返咗小小新貨加 Twinkle 袋~ 仲未有 accessories~

今次新貨唔係太 surprising~ 但都係靚款~ 上身衫比較多~ 之前 post 過 Liz Lisa 秋季 Autumn & Winter Collection~ 有一套衫除外套同鞋外, 上下身衫都有喇!!!



上身衫係前短後長~ 但我覺得前面真係比較短... 衫身比較高~ 併高腰下半截又浪費咗個前短後長... 上 part 好靚呀~ 但真係要襯到至得~




褲係絨面~ 而家著太熱喇!!! 但 plain 得黎有波浪邊~ 可以考慮買咗遲啲著嘅~





上身衫就返咗兩款打底背心~ 第一款係有珠鍊~ 白色返得最多~









第二款係有雪紡波浪邊~ 金色心動呢~







因今季都係復古~ 所以百摺又再度登場!!! 但一有百摺我就唔會考慮 lu~







百拾白色上身衫都係今季必借之選!!! 但我覺得上幾次嗰啲靚過呢件, 所以呢件 pass~





上身衫就告一段落~ 半截仲有褲同裙~ 呢條褲超超超級細條!!! 個 pattern 好靚!!! 但無奈唔啱著... 有二色~ 圖藍同大地啡~





半截仲有條紗裙~ 心動架~





OP 就返咗一款~ 小透靚~ 可惜鄉味濃咗小小... 但應該有 target 市場~ 實物灰比較好,但我唔鐘意呢種濃...






 



至於 Twinkle 條返咗兩款, 每款有大細~ 心形織紋應該大受歡迎!!! 但我都係鐘意上年啲袋多啲~







 

 



仲有英倫背囊!!! Keiko 截有用黎影相架~ 當初燒燒地~ 但見壓紋唔明顯~ 雖然鐘意個紋~ 不過背囊就唔買喇~ 要頸巾啦~

 










 

 

 

Keiko 相仲有呢套呢~ 呢套返燒!!! 睇吓出咗糧仲有冇先~

沒有留言:

張貼留言