關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年8月9日 星期四

Liz Lisa 秋季第二回!!! 好多未見圖嘅新鞋同 Twinkle!!! 仲有上下身衫, OP 同外套~

今日一去到 Liz Lisa 就見到好多對未見過嘅鞋款!!! 有四款咁多呀!!! 一款有三色其他三款就有四色!!! 但試過款款都係得 S 同 M size... 有一款得 M size, 仲要四色各一添~ M size 我著都遍細 (著開 37-38 號)... 雖然 Liz Lisa 首度推出黑鞋, 但今次啲鞋同我無緣, 加上上年嗰幾對都襯到, 今季除咗紅鞋唔買鞋~ 所以都唔係好大打擊姐~ 

Twinkle 咁講住講咗衫先!!! 今次返咗嘅 OP 同我年頭買嘅 Titty & Co 好似~ Titty & Co 嗰條有袖, Liz Lisa 呢條冇袖~ 不過我條 Titty & Co 係天藍色架~ 就算一齊我都會揀 Titty & Co!!! 因為有袖可以遮手臂~  Liz Lisa 呢條都唔錯架~ 不過百摺我就 no lu~




除咗 OP 仲有三款外套!!! 三款都係長袖~ 呢件通花~ 但圖入面嘅、燈籠泡泡袖小透視復古 OP 超燒呀!!! 但睇到新上嘅 Royal British Modey video 條 OP 著得個 model 好肥呀... 唔知我著會點呢... 好鐘意呀!!!




另外一件係絲絨燙花~ 幾鐘意白啡呢個 combination~ 返得比粉紅多呢~ 粉紅色會多人揀啲~ 但上年夏季件 lace 膊淨色外套仲好靚~ 又襯到, 又未爛~ 可以唔使買住~ 圖中 OP 就係上星期 122-6007-0嘅 OP~ 有粉紅, 啡同杏色~ 粉紅好鮮色架!!! 絕對唔係 baby pink 或 dirty pink 黎架~



外套仲有披肩!!! 係最先有圖嘅 Pic 1~ 除圖嘅白同啡仲有通花長袖外套嘅粉紅~ 我有上年嗰件 lace 披肩, 呢件唔使考慮 lu~

 






外套方面件有呢件~ 係唔係好似春天 Keiko 坐喺度嗰件呢~ 今次出嘅粉紅色比較沉呢~




Model 入面件上衫身都有喇!!! 好似仲有粉紅色... 但我未見到... 呢件幾燒架~





最後仲有件網網上身~ 唔知你地之前有冇買呢~ 冇買過可以考慮呢件架!!! 好好襯架~





下半截都有返!!! 打底褲~







同 lace 短褲~




衫就告一段落~ 到萬眾其待嘅 Twinkle!!! Accessories 就冇喇~ 鞋同袋就有~ 鞋有四款; 袋有兩款~ 睇咗鞋先啦~ 鞋底有新雕花, 而入面都有玫瑰花壓紋添!!! (鞋盒個 Logo 都有唔同呢~)

第一款 $1,0** 有三色~ 左起粉紅x白, 黑x白同啡x焦糖; Size S & M



第二款 $1,0** 有四色~ 左起棗紅, 焦糖, 黑同粉紅; Size S & M



第三款 $1,0** 有四色~ 左起黑, 粉紅, 杏同深啡; Size S & M


第四款 $90* 有四色~ 左起黑x白, 啡x杏, 焦糖x紅, 上為焦糖x啡; Size M; 呢款最平同數量最小呢

第一款袋~

 


第二款袋

 


今次嘅鞋有小小失望~ 袋都 OK~ 不過睇中嘅衫都未有~ 唯有等下星期 lu~

Special:

順帶一提~ Liz Lisa 已轉咗新 video 喇~ 不過有啲 hea... 得兩個 co-ordinate... 希望有更新嘅 video 啦~

沒有留言:

張貼留言