關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年10月14日 星期一

Liz Lisa 14th Anniversary Fair Vol. 1 滿額禮品 -- 暖水袋~

今年十四週年出嘅小紅帽 pattern 好燒!!! 加上又好想要個暖水袋!!! 所以代購有八六折委都唔等!!! 買多後放都要換暖水袋!!!

開售第一日 (5/10) 太多人用一次性八六折, 仲要一張八六折換好多份暖水袋... 日本官方決定第二回就停止兩個優惠同時用, 仲要一張八六折只可換一個暖水袋... 我想再幫朋友太單都換唔到喇!!! 好在自己一早正價買~ 只係比多小小 $$ 我覺得 ok~ 遲一日 confirm 都換唔到 lu~


14th Anniversary OP set 一定會揀啦!!! 啡應該幾特別~ 之後有 fans 話想要呢 set~ 上身香港返咗, 試後唔啱所以呢 set 佢要了~ 雖然已買白同粉紅 OP.... 但啡 OP 就等 15/11 Sogo 減價有再買啦~





買多咗嘅海軍藍書家帽~ 日本好似已經品切~ 但我睇中另一個牌子嘅海軍藍書家帽~ 所以連同買多咗嘅 14th Anniversary Twinkle set 轉咗比另一位 Liz Lisa fans~ 原來買多咗真係有人要架~




日本大熱披肩米白色揾咗好多間都冇... 日本再返咗幾次香港都未有... 本來念住冇架喇... 之後代購幫我揾到一條!!! 好開心呀!!! 









就係呢個喇!!! 淨係呢個郵費已經好勁喇... But Worth IT!!!




今個冬天不再冷 ~>.<~



4 則留言:

  1. 剛在官網看了這鞋,但已sold out了!不知香港分店還有沒有?官網是否可能再入荷的?我未試過在官網買,如果你買開東西可以幫我代購嗎?謝謝! http://lizlisa.jp/m/shop/liz-lisa/item/view/shop_product_id/15484

    回覆刪除
    回覆
    1. 鞋運費會好貴... 我都睇中粉紅色!!! 官網可能再入荷~ 但呢對鞋我會等香港返呢~ 希望香港快啲返啦!!!

      刪除
    2. 哦…原來香港都未返,我仲以為賣晒添!咁等香港返貨啦~~要留意住你的更新,因我很難出到專門店行,真的很感激你的post呢! ^ ^

      刪除
    3. 多謝你支持我呀~ 香港返嘅話我會post 架喇~ 粉紅色真係好靚呢~

      刪除