關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年10月24日 星期四

Liz Lisa 冬季第二回!!! Liz Lisa 14th Anniversary set 3 My Melody 返咗喇!!! 今次仲有 Web Limit 嘅 ruffle 高踭鞋呢!!!!!! (FURTHER UPDATE TONIGHT!!!)

進入冬季頭, 頭一兩次一定特別多貨!!! 可以選擇箏 15/11 開始嘅 Sogo Thankful!!! 今日仲有新 gift!!! 買滿 $2000 送毛毯!!! 毛毯比想像中薄~ Gift 都算係咁啦~

海量新貨中打頭陣係 Liz Lisa 14th Anniversary My Melody set 3!!! 日本做 set, 香港要散買呢... 毛質厚同粗~ 二色中燈粉紅比較顯瘦呢~








Liz Lisa 14th Anniversary My Melody OP 就普通咗啲~ 太似以往嘅 design~ 個人 prefer 粉紅色~ 但冬季啱啱開始~ 可以等吓先呢~








Melody OP 唔燒, 就燒呢條碎花背心裙!!! 超修腰!!! 睇中 set 2 半截~ 結以示範藍色~ 上身試粉紅比較沉~ 白同藍都靚!!! 買咗藍色先~ 白同粉紅等減價仲有時再買~ 到時可能轉戰其他呢~














Liz Lisa 14th anniversary set 2 半截同上面背心連身裙同 pattern!!! 諗住日本代購 set!!! 粉紅上身 x 粉紅半截!!! 白色要半截定連身裙好呢~











 

連身裙除咗碎花仲有淨色~ 呢條小透視圓領長袖淨色連身裙上身超窄!!! 同埋 plain 咗小小呢~







半截都有結以示範款~ 結以示範啡色~ 但我超鐘意呢條白!!! 呢條我等下一個新 gift 先再買~ 顏色配合好 J*ll Stu*** feel 呢~











仲仟有條半截祝褲~ 腰間 lace 好靚呀!!! 但秋季已經買咗條玫瑰花 lace~ 呢條太似 lu~







包臀吊帶高腰淨色 lace 裙同秋季 catalogue model 示範嗰條差唔多~ 只係用料唔同咗~ 灰色嘅后色 lace 好 sharp! 粉紅就比較鮮色~ 白色會顯肥呢~


 
 
 
 





 

搭恤衫襯衫都好睇架~


就係呢件全 lace 有領淨色長袖上身衫~ 好鐘意白同粉紅~ 但呢件比另一件窄... 加上同上年秋季頭炮嘅短袖版類同, 所以呢件 pass!!!










另一件有領襯衫同秋季出嘅冇袖款好似~ 呢件比較寬~ 我一向麻麻地冇袖款, 加上呢件質地超讚!!! 我上身好啱身呢~ 買咗粉紅同藍, 發現超容易襯!!! 白 x 啡 lace 我後悔冇買埋... 如果香港 gift 同日本同步~ 下星期可能會係Winter & X'mas Fair 2-way 手提包!!! 想要白!!! 唔知係唔係又要 $2000 先有呢~










長上身衫都有返~ 呢件係同上次返嘅半截係 set up~ 日本白色大熱呢~ Set up 我就會放棄 lu~






仲有套格仔 x 冷織長袖 x 包臀 set up~ 入冬嘅厚質地而家仲未著得住~ 橙色最特別~ 白同粉紅係底色同間條顏色對調呢~




















至於外套就有豹紋 x lace 小透視長袖款, 但仲怨念前年冬季毛領豹紋長袖外套呢~



 
 


 

冬季 catalogue 未返就已經返咗大褸款喇!!! 兔毛帽邊短身小小 A cutting 大褸好靚呀!!! 背後仲有可愛蝴蝶結蕉點!!! 但今年只係睇中 web limit 結以示範粉紅色碎花大褸~ 短身我有上年海軍藍色, 仲有同色嘅斗縫~ 其他仲有粉紅色碎花羽絨同白色大褸~ 都有幾多悽可以著呢~
 

 









長身大褸都係兔毛領呢~ 呢件超修腰!!! 但同款我鐘意 prime pattern 嗰件多啲~ 呢件粉紅色褸條毛領同其他兩隻色唔同呢~
 
 









萬眾期待嘅 web limit ruffle 高踭鞋到咗喇!!! 數量超小!!! 全部 size 返一!!! 可惜粉紅色 TST Sogo 有大碼... 試唔到... 但上腳蕉糖色顯修形呢~ 考慮中~







今日見到 Liz Lisa 14th Anniversary 毛毯 gift 有得換喇!!! 咁啱又有野睇啱~ 仲有件長袖襯衫等下星期有新 gift 買埋佢!!!



Extra 樓面圖:






最後就係今日嘅戰利品!!! 超閘心呀!!!!!!






























 
Vent new pictures:












 



4 則留言:

  1. 鞋子終於到港了! 對鞋好著嗎? 粉紅色實物ok嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 粉紅色 TST Sogo 冇 L size... 我之係試咗蕉糖色 L size~ 超好著!!! 有如平底鞋一樣!!! 粉紅色上腳會顯肥... 所以我個人鐘意蕉糖色多啲~

      刪除
  2. 請問如果著35﹣36號鞋係咩SIZE 好? THANKS !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 37-38 著 L ok~ 所以我估計您應該 M size 最好~ 不過我建議落 shop 試會試真啲呢~ 希望幫到你啦~

      刪除