關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年10月17日 星期四

Liz Lisa 冬季第一回!!! 衫只係返咗兩樣~ Liz Lisa 14th Anniversary set 2 嘅上身衫返咗喇!!! 今次新貨以 Accessories 為主呢!!!!!!

終於入冬喇!!! 今次頭炮係 Accessories 為主呢~ Liz Lisa 14th Anniversary set 2 上身衫果然同半截分開返... 如果只係睇中其中一樣, 單買都 ok 架~ 我就超鐘意件上身!!! 半截未返唔代購住~ 買夠三 set 再散放唔知連運費會唔會平過香港買呢~ 半截好似白同粉紅比藍色較熱賣呢~















Detail:


Pastel Color 有朋友話我著得好睇~ 冇乜留意過呢個系列呢顏色呢~


入冬呢衫果然此較厚~ 呢條半截裙都唔例外~ 粉紅色會比灰色好睇呢~








今次主打返 Accessories~ 詰以示範嘅超紐珍珠閃石髮夾終於返咗喇!!! 睇中好耐喇!!! 今日買咗白色!!! 仲用咗 cash dollar 換嘅 Sogo $200 Coupon!!! 所以只係比咗 $6* 咋!!! 超開心!!! 粉紅好似比較難襯呢~



同三串珍珠頸鏈同款手鏈返咗喇!!! 尖 So 粉紅未見到... 其他 shop 唔太清楚 lu~ 可惜我麻麻地...

 




另外同 Risato 示範過嘅格仔 set up 同 pattern 嘅髮圈未見海軍藍~ 紅色靚!!! 我好鐘意髮圈!!! 但呢個完全燒唔到我...


同樣係同 set up 同 pattern 嘅髮圈都有~ 款示同以上一樣... 心思何在也...


又另一頭帶~ 有 Pastel Color!!! 雖然同之前嗰兩款一樣~ 但質地厚啲~ 襯返冬季嘅 Pastel Color~ 好想要!!! 但睇清今享 trend 再買都未遲~ 日本多貨過香港~ 要揾返應該唔難~


頭飾就係咁多~ 之後就係雙頸鏈!!! 菱形款返咗兩種呢~ 我比較鐘意閃石多啲~


另一款雙鏈係通花 x 閃石~ 另一種 grand 呢感覺~


同款仲有耳環~ 我比較小戴所以唔考慮 lu~


今季長 boot 都返咗一款喇!!! 但我覺得太長... 船爭好舒服!!! 可惜冇另一對咁 lady 呢~ 期待另一對嘅試穿!!!









 
 

Special:

另一對 lady 啲嘅長 boot!!!  睇中米色~ 希望快啲返啦!!!









沒有留言:

張貼留言