關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年10月5日 星期六

Liz Lisa 2013 秋季第二次代購~ 瘋狂掃兩大日本限店 GIFT!!!!!!

最近代購咗好多靚衫~ 第二次代購嘅 item 給一於到喇!!! 日本限定 gift 都到埋!!! EMS 運費今次就比較貴... 但我覺得值得嘅!!!
















with 2011 Winter top


with 2013 Spring top



































Details:


























































































今年秋季 Gift 2: 香芬放濕器




























































仲換埋 Shibuya 109 新店 1 週年 Gift: 優雅陶瓷茶壺套裝!!!







Special:

日本減價時以 $390 買入粉紅色碎花毛毯!!! 黎緊最想要十四週年 set 1 嘅背帶裙同暖水袋~ Liz Lisa x My Melody 粉紅色 OP 同大公仔就應該換到毛毯~ 希望香港返咗試完再買!!! 不過背帶裙三色都好燒!!! 唔知最後揀咗咩色呢~



4 則留言:

  1. 香港會否跟日本有拖鞋滿額禮呢?
    很期待14th 背心裙呀!但現在出現了件top,好可能分售,咁就唔抵了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好期待14th 背心裙呀!!! 三色都靚!!! Prefer 啡同白~ 粉紅要睇實物 lu~ 下星期好可能返~ 至於14th 拖鞋滿額禮品應該下星期有!!! 請密切留意喇~

      刪除
  2. 我都好想要個 香薰加油器 >.< (我係YY)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔錯架~ 開冷氣同開暖氣都適用~ 但一個嘅運費真係好貴呢...

      刪除