關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年1月5日 星期日

Liz Lisa 2014 福袋到手!!!!!! 單品出讓 post 再更新~

(請無視我的鞋... Official 上身圖照有待更新!!! 單品出讓 post 再更新~)









 Melody Luggage white cardigain































回家的路上攝~


單品出讓 item:

Melody Luggage item:



Flower Luggage item:




10 則留言:

  1. 件打底衫幾丫??

    回覆刪除
    回覆
    1. 件打底衫價錢會遲啲 post 但應該係 $200 以内呢~ 請密切留意喇~

      刪除
  2. 你點拎番屋企阿? XDDD 我買完拖番屋企時,
    好多人望>< 我即時好尷尬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從尖 So 手堤 (一手一個喼) 行去半島酒店後小巴站上小巴 door-to-door 到屋企門口再轉 lift 到家門~ 路程唔算太遠~ 加上尖So 好多時都見人拖喼~ 所以唔成問題~ 用最舒服又最平嘅方法拎佢地返屋企感覺超好!!!

      刪除
    2. eeee,你就好啦,唔似我咁尷尬><
      可能因為我向新世紀買既緣故@@
      所以,係囉:$

      刪除
  3. 花花喼既外套&打底背心幾錢出讓丫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢會遲啲 post 但應該係 $800 or $800 以内呢~ 請密切留意喇~

      刪除
  4. 好想要藍色個款喼T^T

    回覆刪除