關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年1月9日 星期四

Liz Lisa 冬季第十二 (最終) 回!!! 返咗超多 heat item!!! 數量每件都好小呢~

今日返咗超多 heat item 呀!!! 包括已買嘅淨色繡花連身裙!!! 白色一定係最靚!!! 粉紅色比較深色... 藍色好有 snow girl feel!!! 所以日本都算大熱呢~







淨色繡花同款半截都好靚!!! 忍唔住兩款同色入!!! 藍色又有上年個條~ 呢條諗住要埋粉紅色~ 但白實在靚太多喇~







日本大熱花花連身裙聽聞粉紅色好似斷貨~ 而家睇白色又幾好~ 連身裙買咗粉紅色, 上身就考慮白色啦~







日本大熱花花同款上身衫白色考慮中~ 但今年想玩連身裙~ 加上呢個 pattern 已有粉紅色連身裙~ 可能最後 pass 呢~







冬季尾出嘅呢條 pastel color 水彩花連身好燒黃色! 試上身又係藍靚~ 復古領好蝦人著... 上身後我覺得我都 ok~ 連身好定半截呢~







 Pastel color 水彩花半截 cutting 又係重覆又重覆... Lace 又係一樣... 至在有個 pattern 半截平過連身裙~ 但而家七折, 當然係連身裙較抵啦~







Pastel color 水彩花連身褲仲蝦人著過復古領... 我腳形咗夠靚~ 連身褲 PASS!!!





淨色絲絨花長上身衫三色都超靚!!! 白色實物最靚!!! 住上身粉紅色最 surprise!!! 我一路以為畫筆粉紅我 carry 唔到... 點知同我膚色好 match!!! 不過我睇中黄呢... pattern 唔出... 加上黃色唔係人人都著得好睇~ Miss 咗追返都 ok~










半截喺 Facebook "Liz Lisa Hong Kong" page 見過喺公仔示範~ 但未見過實物呢~




格仔 set up 都係永恒 pattern 之一~ 呢件長上身衫都算係經典 cutting 呢~ 





同款半截都有返~ 前面有三個蝴蝶結~ 個人鐘意花花多啲呢~ 





另一套 set up 係 Liz Lisa 最 classic 嘅 design~ Lace 上印花都係 Liz Lisa 嘅 icon~ 上星期返咗同款半截~ 白色唔錯架~





格仔背帶裙秋冬季出太多喇~ 呢條出粉紅色格仔 x 白邊~ 特別過安全色啡色~ 背帶裙秋冬季已買太多... 呢條 pass~





同款半截 cutting 冇乜驚喜... 黎緊春季再行復古風... Pastel color x 復古風... 有的似 O*e S**; F**T, d*p dr** 同 t*tty & C* 呢~




軟棉棉冷織 x 硬紗蝴蝶結 set up 軟棉棉超舒服!!! 上身會顯肥~ 所以試半截~ 半截都超傘呢~ 粉紅色會比較好呢~






連身有淨色 lace 袖 x 棉質小透視款靚!!!!!! 起初感覺一般~ 上身粉紅太多類似~ 最後再試藍色都幾好~ 來試過買 Alice 藍~ 最後都買咗 lu~







WEB LIMIT lace set up 出連身裙~ 藍色最靚~ 最近又買得太多藍色... 粉紅色又冇咁靚呢...








上身衫有橫簡蝴蝶結長上身款~ 膊頭蝴蝶結款我比較鐘意 Lace 連身裙~ 加上橫簡會顯肥呢~





一字膊蝴蝶結冷織長袖上身衫超大件! 膊頭兩邊有兩隻大蝴蝶結~ 膊頭橫者唔啱呢~







立體花 x 公仔衫都好襯~ 單著都唔錯~ 唔知你啱唔啱呢~








背帶褲 x 軟棉棉毛毛袋幾特別~ 但有啲似家居服~ No offense... 但形型太似了...




大褸有興趣藍色~ 但係太多大褸~ 連何況 Thankful 已買大褸~ 仲有福喼大褸~ 春季下星期返~ 我都係等春季 lu~







Liz Lisa 2014 福喼單品出讓~


Please visit Facebook page for private message: Liz Lisa Lucky Luggage

or

leave message to e-mail: zoid9900@gmail.com

8/1/2013 00:00 開始接受留言~
請留 inbox message~ 只限 10/1/2014 Friday - 31/1/2014 地鐵沿線面交~

Special case 可郵寄~ 留言後我會盡快回覆~

同意才留言~ Thanks~

方法留 inbox message:

1. Item 名稱 (eg. My Melody 福喼出讓 item 1. 粉紅色長袖 printing 上身衫)
2. (eg. $300)
3. 面交地點, 日子
3. Contact name + number: (eg. Mary, 9099 ****)


2 則留言:

  1. 有最近新款的銀包價錢+介紹嗎?
    thx so much^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近新款的銀包都比較 plain~ 春季下星期返~ 可以再等吓呢~

      刪除