關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年1月3日 星期五

Liz Lisa 2014 福袋實物圖大公開!!!








預覽 catalogue














(Lace bottom missing, update on Sat)
























































4 則留言:

  1. 我今年買齊晒,你又要了那款呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得今年兩個福喼最吸引~ 唔知係唔係留意 Liz Lisa 留意得耐呢~ 買咗嘅衫有好多更靚~ 所以今年買咗兩個福喼咋~ Melody 喼超愛~ 花喼又超好著~ 遲啲會出讓少量~ 因 size 不合身呢~

      刪除
  2. 請問每間專門店只番多少個幅gip ><?? thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 每間專門店大概 8 - 20 個喼不等~ 因我啱啱返…… 唔會太清楚呢~

      刪除