關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2014年1月3日 星期五

(放假後補) Liz Lisa 冬季第十回!!! 聖誕加新年兩星期嘅新貨!!! (第十一回續 Accessories 篇)

25/12/2013 - 1/1/2014 期間出國~ 香港 Liz Lisa 期間返咗出奇地小嘅新貨~ 大多數係連身裙同上身衫!!! 減價連連~ Thankful 前減至福袋, 福袋減至轉季... 尖 So Closing Sale!!! Liz Lisa 尖 So Shop 減至七折!!! 睇中嘅 item 又唔知買唔買好呢~

睇巾 2013 冬季 catalogue 嘅菱形格仔粗冷織小透視上身衫日本冇得試~ 返黎試又有 catalogue 嗰個 cutting 咁好... 無錯!!! 又改版... 雖然日本大熱白色~ 但上身未如理想... 點好呢~










字樣冷織釘珠上身衫啱哂而家嘅天氣~ 但好似以前嗰件... 只係加咗釘珠... 呢件我仲唔 pass~


蝴蝶結肩 lace 釘珠長袖淨色上身衫粉紅超吸引!!! 但我已買類似嘅連身裙~ 呢隻藍色我覺得麻麻呢~



結以示範嘅通花長袖上身衫都有喇~ 旺角公仔示範襯海軍藍 x 小白雲花連身裙好靚!!! 嚴格黎講呢件係罩衫~ 超好襯架~ 黃色黎緊春天都興架~










罩衫仲有出同款連身裙~ 但同罩衫比真係比下去 lu~ 黃色上身幾好~ 但又好睇膚色呢~







百搭淨色釘珠 x 小透視長袖上身衫都好襯~ 襯埋格仔背心裙都 ok~ 釘珠位係成件嘅亮點呢~




格仔厚質背心連身裙襯以上嘅百搭淨色釘珠 x 小透視長袖上身衫好靚~ 但裙罷比較大呢~







格仔厚質背心連身裙仲有出同款羽絨~ 格仔羽絨我麻麻~ 今季羽絨睇啱藍色小白雲~ 期待下年 Thankful 減價再買!!! 好大機會會有呢~






大花長袖冷織連身裙第三版加出藍色~ 粉紅色轉咗做黄色~ 再一次結以示範~ 相信又再次大熱呢~


Risato 示範嘅黃色 lace 連身裙有啲心動~  放假返黎追 post 追到暈... 遲啲再去試~ 希望仲有啦~







另外 (假兩件!?) 淨色厚質連身裙 cutting 都幾好~ 對我黎講太 plain... 又可以 pass lu~







最近如燒一字膊連身裙... 呢條淨色超顯瘦!!! 仲有每邊兩個冷球~ 可愛度 UP!!! 雖然係淨色~ 但三隻色都靚架~







–字膊連身裙仲有出橫紋款~ 粉紅最靚!!! 上身我膊頭位好似緊咗啲~ 但又好想要!!! 所以仲考慮緊要呢條定淨色嗰條呢~








半截有高腰印花 lace x 硬紗款~ 白色唔錯, 粉紅都靚~ 個人較鐘意白~ 呢係硬紗會顯肥~ 所以我又 pass lu~




(words)





珠珠領背心 x 交叉帶打底有四色~ 唔知啱唔啱你呢~







衫仲有 re-order 嘅新色~ 唔細說喇~ 我出國期間仲有返 accessories~ 請到以下再預覽:

(放假後補) Liz Lisa 冬季第十一回 (續第十回 Accessories 篇) !!! 旺角分店獨家風景袋!!! 附加日本北海道 PASEO 店小量留影~







沒有留言:

張貼留言