關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年5月1日 星期日

日本有而香港冇嘅 Liz Lisa

呢排心情其差... 仲要就黎生日... 不過之前問個 friend 幫我喺日本 Liz Lisa 買啲香港冇嘅 product~ 寫低咗幾樣比佢幫我揾, 有啲香港出咗但係賣哂嘅都有~ 最後全陪比佢揾倒呀!!! 好感動!!!
第一樣就係香港出咗而賣哂嘅 product~ 玫瑰花手鍊~ 當然係要粉紅色啦!!!
白色
粉紅色
第二樣就係香港出咗而賣哂嘅 product~ 鑰匙頸鍊~ 當然又係粉紅色啦!!!
Details
  
白色
粉紅色
杏色
第三樣就係 summer collection Vol. 2 封面 model 戴住嗰 set 喇~ 當然要 model 隻色啦!!! 因為驚結以喺 summer collection Vol. 1 嗰 set 藍綠色嘅民族手鐲香港唔返, 所以要埋籃色!!!
 
其實粉紅色都好靚架~
白色
粉紅色
To be continued...

第五樣就係香港一定唔返嘅大陽眼鏡~
黑色
啡色
白色
結以都係用白色影相架!!! 當然係要白色啦!!!
第六同第七樣就係香港可能會返嘅 product~ 花花耳環~ 一見圖就超鐘意喇!!!
  
白色
粉紅
粉紅色
因為個一款好清白色又好易靚其他衫所以要埋!!!
第八同第九樣就係同上面對耳環同款嘅頸鏈! 香港都可能會返, 不過 accessories 嘅數量一向都好小架啦嘅~
係因為要黎親返對耳環, 所以先買黎靚衫~
(model 啲頭髮... 睇唔倒添~)
Details
  

白色
粉紅色
粉紅色
兩條只係粒石唔同色, 買咗先覺得有啲浪費... 不過個 friend 話有一條當生日禮物~~~ 所以無所謂啦~
To be continued...

第十至十二樣就係香港一定唔返嘅 product~ 之前個款都冇返所以詁計呢個款都唔會返... 所以三隻都要啦!!!
Details
    

白色
杏色
啡色
好鐘意嘅款我係會包起哂! 但因為日後未必有心水, 同埋每色一條就唔怕揾唔倒 belt 親衫啦!!!
最後就係第十三樣就係結以戴緊嘅十字架頸鍊!!! 雖然唔係教徒, 但係點都要有一條嘅!!!
Details


白色
藍色
金色
個人覺得藍色同金色都唔係太靚, 所以白色!!!
實在太感激我個 friend 呀!!! 唔知仲有冇下次好似今次甘瘋狂呢~ 哈哈~

沒有留言:

張貼留言