關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年5月19日 星期四

今日終於買倒結以影相嘅 Liz Lisa 首飾喇~

今日去咗尖 So Liz Lisa, 見倒返咗好多 accessories 呀!!! 見倒結以啲首飾就好想要哂佢地呀!!!

首先係 Summer Vol. 2 睇書嗰條向日癸手鏈~

有幾隻色~ 但係我都係覺得淺粉紅色最靚!!!


Detail:

白色
粉紅色
黃色
粉紅色
影到好似假嘅甘...
之後就係我等咗好耐嘅手鐲同頸鏈~








今次只係返一件嘅 accessories, 呢 set 仲要係主打~ 加上我超鐘意呢 set~ 所以一見倒就買咗lu~










白色同杏色都好靚, 但係我好鐘意結以嗰套, 所以要白色!!!

 
PS. 今日全部都係 accessories 呢~

沒有留言:

張貼留言