關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年5月5日 星期四

小有地去沙田一田商場睇 Liz Lisa~

今日去咗一田 Liz Lisa, 行到門口就見公仔著住 model 條半截長裙喇~ 呢條係一定要購入嘅!!!
本來諗,住要 model 著緊嗰隻色架... 但係我真係覺得一般... 白底紅花就吊帶裙先好睇~ 但係太短喇... 加打底 'pat pat' 會好大... 所以要揀都只會係揀黃色半截長裙!!!
黃色
粉紅色
白色
我嘅第二條半截長裙呀~
終於等倒個騰籃袋喇~ 兩隻色~ 但係我鐘意啡色多啲~
Details
 
白色
啡色

又係結以用黎影相嗰套呀!!!
之後... 唉... 又比我見倒呢條裙褲喇!!! 終於忍唔住買埋佢!!!
粉紅色都好靚架!!!
最後同款買哂... 不過佢地真係好親架~~~
最後行去收銀處又比我見倒... 碎花玻璃杯呀!!! 所以又...
忍唔住買咗喇... 笑又比人"湯" 喇~

沒有留言:

張貼留言