關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年5月7日 星期六

我今年第一份收倒嘅 Liz Lisa 生日禮物!!!

今日個 friend 約咗我食飯~ 專登約我去沙田~ 之後一齊去 Liz Lisa 喇~ 我就買咗對花花耳環~ 呢對耳環雖然係普通咗小小... 但係叫做買咗生日禮物比自己啦~ (雖然之前買咗勁~~~多~~~~~~)
黃色係呢隻花嘅色, 粉紅色又好似好靚甘, 深粉紅色又夠特別, 白色就最易親喇~
Details
 
白色
粉紅色
黄色
粉紅色
我見我啲衫多數都好花, 所以最後揀咗白色~
食完飯, 個 friend 仲送咗個 Liz Lisa 眼睫毛盒比我呀!!! 我睇中咗好耐架喇!!! 仲要係三個入面最靚嗰個花添~ 攪到我勁開心~~~ 多謝你呀!!!




沒有留言:

張貼留言