關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年5月10日 星期二

Majolica Majorca Ch 31 Fake Sleeping

今次 MJ 出嘅 theme 係睡公主~ 所以又俘虜唔小少女, 我當然又係眾俘虜之一啦~ 加上我好細個就好鐘意迪斯尼嘅睡公主~ 今次又比 MJ 吸住咗喇~ 只係出咗三樣, 所以全部都要都唔係好過份嘅~



Star Product 就係呢支 Fake Sleeping Aurora Eyeliner~ 有雨隻色~ 藍色會比較 sharp, 而粉紅色就會自然啲~




最後就有支香水'液', 因為佢比香水'結'~ 同比起之前出嗰個系列 Fall in Girl 嗰支紅色香水'液'了炎啲~ 最好就係夏天用!!!



My Fake Sleeping Collection


今次買夠數送塊鏡~ 哈哈~ 又多塊鏡喇...

Special:

我發覺我好似越黎越多 MJ 嘅化妝品, 手多多影咗我其他 MJ 嘅化妝品~ 真係唔係好多姐~

My Majolica Majorca Collection

沒有留言:

張貼留言