關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年1月17日 星期二

DIY Liz Lisa 姐姐牌 Jugeeta 手鍊 + Liz Lisa 春季花圈 + Liz Lisa 期間優惠!!!

一向留意開 Liz Lisa 都會知道有一條新 line 叫 Jugeeta (姐姐牌)~ 佢啲 accessories 都好吸引呀!!! 之前姐姐牌官網減價已經想買~ 但又好似太普通咁... 所以就出深水埗買珠自己串!!! 可惜分隔片遲遲都冇貨, 等到尋日至返~ 所以攪好耐至整到出黎呢~

Jugeeta 嘅分隔片太 'dry' 了... 而我喺深水埗買嘅就有閃石呢~ 個人覺得仲 grand 啲添~ 加上用嘅唔係普通膠珠~ 所以成本都要 $1*0... 顏色方面當然係 Jugeeta 出過嘅白同粉紅色啦~


有白同粉紅色~ 我自己鐘意白色多啲~





我所用嘅分隔片係有閃石嘅~ 不過有時襯衫覺得太俗, 反轉戴仲可以好似姐姐牌款添~
白色有閃石



白色冇閃石


粉紅色有閃石


粉紅色冇閃石



有閃石合照~



除咗以上嘅手鍊外, 仲有一個花圈呢~ 用嘅材料就係呢啲 '假' 花~ (下圖只 show 1/3 花圈材料呢~)


完成!!!



昨晚嘅得意手作~ 你鐘意邊個呢~



花圈上頭圖~



Special:

今日開始有新優惠,購滿 $1500 可減 $100, 滿 $2000 減 $200!!!!!! 詳情要到專門店喇~

沒有留言:

張貼留言