關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年1月12日 星期四

Liz Lisa 春季第三回!!! 今日返咗好 heat 嘅 catalogue 新品呢!!!!!!

今日出咗尖沙咀美麗華睇新貨~ 哇!!! 見到我想要嘅袋呀!!! 粉紅色大袋真係好靚呢~ 細袋都靚!!! 但之前已經買咗個類似... 大袋真係好靚!!! 但我每次出街攞大袋就攞好多嘢... 好重... 呢個大袋算係輕, 但都係比較有重量~ 不過最吸引莫過於 design, 大袋只售 $93* 細袋都只售 $72*!!! 仲要兩個都係 3-way 添~  好想要~ 但我大袋已有更好選擇~ 所以留返比真係需要嘅人買啦~ ()

呢條返得好小... 每 shop 返一兩條咋...






OP 仲有呢條呢~






裙褲同半截裙都有!!! 但係我唔 like 嘅百摺... 除咗呢兩條半截長裙, 仲有高腰裙 (褲) 添~












上身衫就有通花同碎花款~ (碎花款未有圖...)



除咗以上嘅新春 item, 仲有啲官網 sold out 好耐都冇返嘅碎花 OP 同裙褲!!! 裙褲好靚呢~










上文提返嘅復古手袋~

大袋 $93*






細袋 $72*






仲有第二個袋款呢~



除咗袋款仲有兩款鞋呢~ 另一款係船爭, 但只知銅 So 有, 其他就唔太清楚...






好似唔多覺有駝色...

Accessory 方面未見有頭飾同首飾... 下回再密切奇待啦~ 

沒有留言:

張貼留言