關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年1月1日 星期日

今日購入嘅 Liz Lisa 2012 福袋 + 兩件冬季衫!!!

新年快樂!!! 今日係一月一號 Liz Lisa 福袋發售日!!! 因福袋套裝比起平時扺~ 所以今朝出咗銅 So,  諗住睇下有乜款啱~ 點知今年福袋真係唔呢引呢~ 雖然我唔考慮豪華福喼, 但我有位友人好希望擁有呢~ 所以一月一號都陪吓佢啦~

話明係豪華福喼, 數量一定好小... 所以有可能要搶!? 一上到去 3/F... 終於此我見到實物!!! 但入面冇嘢呢引到我呢... hm... 今次係第一次親身選購福袋~ 所以就算係普通款我都會考慮呢~

行去收銀處附近見倒淨白色同碎花褸袋嘅 set, 碎花系列仲係店限\添!!! 淨白色袋有 5 款, 而碎花袋有 2 款~ 雖然有套係碎花袋 set 幾靚, 但始終上網公開嗰個款比較呢引!!! 所以就拍板呢 set lu~



Details:
  
 

好鐘意呢個白色袋呀!!!!!! 我冇諗過真係都幾大個...


第一件 item 就係呢件冷織外套!!! 呢件 item 係我嘅至愛呢~


福袋裏面仲有一條格仔 OP 加吊帶打底~ OP 係短袖, 加上我冇啡格 OP~ 呢條都唔錯呢~


最後一件 item 就係呢個吊帶打底~ 好抵呢呀!!! 呢個 $$ 平時只可以買倒一條裙褲咋!!! 你話唔買係唔係對唔住自己丫~


拆件圖: 4 件 item


上身圖都 ok~我覺得呢一 set 係袋款數一數二最靚呢~ 碎花袋嘅碎花 OP set 都好吸引架~ 唔知邊 set 燒到你呢~


格仔裙正面



格仔裙則面


福袋除咗Liz Lisa 外一田仲有 Tralala 裙喼呢~

除咗福袋外, 尋日喺尖 So 買咗件百搭上身 top~ 遲啲會返嘅類似 top 個質地唔係咁鐘意, 所以想追返冬季呢件~ 厚又唔係厚, 薄又唔算薄~ 四季都著得~ 仲可以當 OP 嘅外套~ 仲可以襯倒裙褲添呀!!!



Details:
 

  

 





除咗上面件 top 外, 我仲係喺離前購入瑞希冬季呢條好 heat 嘅 OP 添~ 咁 heat 嘅 OP 都比我塭得返呢~


Details:

  
 35 dress detail 6 
 



今年春季興湖水藍色~ 唔知幾時至啦倒件心水呢~




Special:

層經得到一張 Mu*a* 嘅 $10 現金卷~ 但係有效期到 12/2011 月尾 31 號~ 所以 12 月 31 號喺 K11 間 Mu*a* 買咗條我英文名 initial 嘅頸鍊同紅色水玉波點髮圈~ (離不開紅色呢~)



撞落白色有領長袖衫好靚架!!!


髮圈有啲似 Liz Lisa 多用途布咁呢~ 不過我覺得呢個髮圈我會用多啲姐~

沒有留言:

張貼留言