關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年12月30日 星期五

Liz Lisa 2011 Winter Collection Caramel Holiday -- Classic Girls 2

除咗見開嗰幾位 model, 新一批冬季衫出咗圖好耐, 但一直唔記得... 而家都返春季喇... 唉~ 寫得太遲添... 不過都可以做返個 summary 嘅~ 唔知邊套燒倒你呢~

呢條高腰裙後面有個大蝴蝶結~ 但個質地大 'gud' 肉所以冇買到... 外套都唔錯~ 但未免太簡單了吧...



蕉糖色都有幾個 color tone 呢~ 但呢隻色比較篇燈... 我個人唔太 like... 加上件褸太似我之前買落嘅褸~ 所以呢套又唔太感興趣呢...



OP 好靚!!! 但睇落 only... 因會著肥幾個碼... 雖然同秋季件校院風冷織嗰件好 heat 嘅 OP, 但就冇咁貼身~


菱形格仔上身衫係今季最愛!!! 打底用返秋季有領帶嗰條~ 再加白色或啡色裙褲~ 實在太靚喇!!! 所以呢套係大愛呢~


曾經考慮過買呢套~ 但最後郡係冇買十二週年呢件太褸... 個人覺得唔值呢個 $$... 所以專心等呢條 OP~ 點知個膊位顯膊橫... 肥人會著得更肥~ (我自認我唔瘦~) 所以放棄 lu~



呢套又係大愛之一!!! 件 top 襯乜都得!!! 不過只限白色~ 條裙唔太 like 隻色... 所以可以併其他色嘅裙~ 春季嘅湖水籃色~ 粉紅都好靚呢~



褲唔 like~ 件衫太簡單喇......



又係大愛!!! 呢件一字膊上身衫係秋季一路 heat 到冬季呢~ 喺日本都好搶手~ 目佢好襯!!! 襯何顏色嘅 bottom 都得呢~



又一搶手 OP!!! 不過因長度太短, 加上唔太 like 手裙係小毛毛通花... 硬買又唔著... 其他想買嘅 fans 就會小咗一件揀... 所以最後冇買~


又係 OP!!! 不過呢條好難著得睇... 唔係應該係唔係人人都著得好睇~ 呢件上身衫我著得比較好睇啲呢~ 不過唔知呢件燒唔燒倒你呢~


呢條吊帶裙香港冇返過呢~ 但有啲想代購... 不過問題係個 cutting 會好顯胸形... 我唔想出~ 所以放棄代睇嘅諗頭~ 以我所知好多 fans 都鐘意呢條架~


工人褲一向都唔 like... 呢 set 只有耳罩吸引倒我~ 但已揀咗另一個款~ 好滿足了~


最後比較鐘意件外套~ 不過又係太貴唔捨得買呢~ 等下 round 減價仲日倒佢再算啦~


最後之係最想購入呢套~ 今日件 top 仲有, 但裙就要再揾~ 其實 Ing** 同咗他日牌都有類似~ 但係係連身, 呢件有得分開~ 呢套太 plain!? 唔會! 因其他類似嘅衫係冇啲咁靚嘅 lace 呢~ 希望福袋後仲有啦~ 因一次過買一定有罪惡感 =P

沒有留言:

張貼留言