關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年12月8日 星期四

Liz Lisa 聖誕 Set 2 返咗喇!!!

今日出咗尖 So~ 見倒聖誕 Set 1 同聖誕 Set 2 都返咗喇!!! 以為唔返點知返咗~ 睇實物覺得質地唔錯仲好百搭添!!! 試完唔夠三十秒決定一定要搬佢返屋企 lu~

其實呢套有諗過, 但睇圖聖誕 Set 3 比較吸引~ 點知唔鐘意個質地... 所以聖誕 Set 3 放棄了... 今日見聖誕 Set 1~ 又係唔鐘意個質地... 唯獨係聖誕 Set 2 最鐘意!!! 加上背心有領帶打底都可以襯倒~ 聖誕 Set 2 件珍珠背心打底都可以襯倒結以秋季中袖嗰件白色上身衫添!!! 你話係唔係唔買唔得呢~ 仲可以唔使上網訂!!! $11** 三件, 好抵呀!!!!!!



Details:

  

  


 

 

粉紅色比較深色, 但白色裙褲好好襯~  最後都係鐘情白色嗰套呢~




頂帽終於可以襯倒喇!!! 但見 model 著嗰件同我買嗰件有啲出入... 不過我鐘意我嗰件多啲呢~



呢套加啡色袋好過嘅色細水餃~ 唔係就會太焦糖喇!!!
由 7/12/2011 起喺尖 So 買滿 $1*** 可以加 $9* 換首飾盒呢!!! 呢個首飾盒原價 $1*9 架!!! 唔知銅 So 有冇呢~



玻璃透視面嘅盒面, 可以睇倒上層~ 有得放戒指同當日要用嘅手錶同耳環!? 其實用途真係隨意呢~


中間嗰層係多格, 下層係兩大格~



除咗聖誔 set 2 外, 仲有其他衫同鞋呢~

上身衫篇:




裙褲篇:



下圖有粉紅色呢~


仲有條褲添~


連身裙篇:





仲有吊帶格仔連身褲~

下圖 OP 就未返~ 但都幾靚呢~ 不過質地呢... 呢條 (白色) 會否破例購入呢~



鞋款:

白色香港冇返到呢~



今晚官網上福袋圖同有得予約~ 網絡大塞車呢~

沒有留言:

張貼留言