關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年12月21日 星期三

Liz Lisa 代購 2 之髮圈同女皇頭頭夾到手 + 新購假髮 + 天使輿魔鬼 look~

今晚上咗去代購度攞代購嘅頭飾須便去攞埋 Lolita 條裙褲~ 途中仲有驚喜添~





白色係最靚呢~



又黎張合照先~


女皇頭分開咗兩次代購~ 所以而家得一隻~ 睇住一隻先啦~






睇倒紅色女皇頭頭夾實物真係令我眼前一亮呢~



去完代購攞 Liz Lisa 頭飾就去附近攞埋條 (Gothic) Lolita 裙褲~ 點知......

比我喺融離間 shop 買咗個全頭假髮~ 因為我唔太 like 髮同電髮... 但又想擁有又長又捲曲嘅 "美"髮~ 馬尾款都有諗過但想玩吓有色, 所以買咗全頭款~ 最後揀咗漸變色, 髮尾比較淺色架~ 趕得切聖誕 party 時用呢~



除咗買假髮外仲買埋把梳添~



今日所攞, 加敗家之物~



Special:

假髮併 Liz Lisa 上頭圖~ 須使影埋 (Gothic) Lolita 嘅穿搭~
天使~



魔鬼~ (好似矮生成 "節" 咁...)



PS. 唔知你地鐘意邊種穿撘呢~

沒有留言:

張貼留言