關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年12月16日 星期五

Liz Lisa 返咗新頭飾同小量衫 + 再代購嘅女皇頭夾 + Liz Lisa feel 嘅手作頭飾~

今次頭飾只有一款呢~ 粉紅色喺日本大賣, 其後係白色~ 個人覺得白色最靚~ 實物同圖有小小色差呢~


除咗頭飾外仲有其他衫~ 但始終未能盡訴~ 以下只係我感興趣嘅 item~ 因有啲顏色唔太 like, 加上有啲 display 咗喺公仔~ 只求試色~ 所以無需開新試~ 試完又唔買何必呢~

1. 連身裙



 
 


2. 上身衫

上身衫好好襯~ 但件衫腳冇橡筋~ 又有啲似我其中一件~ 不過呢件我出奇地會揀粉紅色呢~

 



3. 高腰褲

我覺得藍綠色靚啲~ 但紅色都靚呢~
 
 

因為今日仲未見有女皇頭頭夾~ 所以就代購埋粉紅色, 杏色同啡色~ 點知返到屋企發現紅色女皇頭頭夾再入荷!!! 粉紅色已品切... 但已代購了紅色, 所以就代購咗杏色同啡色~ 因為考慮得太耐要唔要, 而家粉紅色己品切, 唯有等吓香港呢邊啦~

不過始終覺得紅色同杏色最靚~ 粉紅色都想要~ 啡色係媽咪 order 呢~





Special:
呢兩個星期嘅手作~ 唔知邊一款燒倒你呢~

沒有留言:

張貼留言