關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年12月26日 星期一

2011 年收倒嘅聖誕禮物~

聖誕夜永遠都係等 boxing day 拆禮物啦~ 最鐘意嘅就係 Duffy 身上嘅聖誕 outfit!!! Duffy 公仔係舊年去迪士尼 D 先生送的~ 很有記念價值呢~



之前 Sa**io 會員 pre-sale 時見倒呢個!!! 有紅同粉紅色~ 妹妹鐘意紅色~ 我鐘意粉紅色~ 但佢買咗我冇買到~ 點知拆禮物時見倒佢呀!!! 好開心!!!


細佬同媽咪不約而同咁送咗兩 set 一樣嘅護膚品比我~ 媽咪仲送咗個 night cream 比我添~


爸爸都送咗啲好實際嘅禮物比我呢~


今年佢揀咗雪人~ 但上年張聖誕樹仲喺度~ 因可以增值無數次, 今年嗰張可以收藏呢~


Special:

今年所收嘅聖誕禮物 (屋企人 only)~ 唔算好多姐~

沒有留言:

張貼留言