關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年12月22日 星期四

Liz Lisa 代購 3 之髮圈到手 + 今日購入嘅眉 gel~

早喺三個星期前官網 on sale!!! 話明 on sale, 當然係揾平貨啦~ 一向睇開 accessories 嘅我點小得今次呢個機會揾啲鐘意嘅 accessories 啦!!!

一心諗住有好多岩, 但最後都只係揀咗髮圈呢~

首先係呢個淨白色髮圈~ 絲質~ 好易襯衫, 去 party 都得呢!!!



Details:
  


除咗呢個靚靚白色髮圈之外仲有紅藍格仔髮圈!!! 雖然後舊款~ 但我都好鐘意呀~



Details:
 



今次睇中嘅頭飾又係髮圈呢~



Special:

今日出去 Liz Lisa 經過 S*s*~ 買咗我呢生人中第一支眉gel!!! 平時化妝我都唔使用眉粉或畫眉用品 (本人眉粗...), 但為咗襯返之前買嘅假髮, 唯有買返支試次啦~ 因冇得試色所以買咗支平啲用住先~





顏色大概係淺啡色~ 遲啲用假髮畦再貼圖啦~

沒有留言:

張貼留言