關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年1月19日 星期四

Liz Lisa 春季第四回!!! 終於擁有第一件春天上身衫喇!!!

今日返咗好多春季 catalogue 嘅衫呀~ 不過今季推出至令都睇唔啱... 係因為:

1. 唔 like 百摺
2. 唔 like 百摺 + 碎花
3. 唔 like 太短
4. 多白色衫, Accessories 至會想要藍 (想 only)~

雖然今季出好多百摺, 但因我唔 like 百摺... 就係因為呢個原因所以一直都睇唔啱呢~ 今季應該買唔到啲咩衫吧... 但係繼上年結以春天連身 OP 後另一類似款嘅 OP 嘅係吸引~ 因上年大好評, 所以再推出!!! 同花(布)都有推出高腰百摺裙呢~





 

藍左粉紅右(白色太 plain...): 藍色特別, 但我比較襯粉紅; 上年已有結以嗰條 Perfect OP!!! 對佢情有獨鍾~ 一條已足夠了~

 

今季睇圖發現今季終於有嘢睇中喇!!! 就係呢條打底裙!!! 一見到呢條心水打底 OP, 對眼已經發咗光呢!!!!!! 但可惜... 藍色加米色唔太 match... 加上質地欠佳, 又唔值 $9**... 所以放棄吧...





外套為另一新到貨品~ (請看下圖~)



第三條連身裙係吊帶百摺長裙~ 但我比較鐘意上年嗰件多啲呢~









第四條就係長裙百摺連身裙~



至於上身衫方面有呢件普通 cutting, 有字上身衫, lace 上身衫, 兩款淨色長袖上身衫, 同一款短身碎花短袖上身衫呢~







lace 上身衫 春季第一件唔使考慮嘅上身衫!!! 小有地揀粉紅 (仲有白色--lace 唔出, 同杏色 --唔 like), 一試上身對住伴上身衫講: "今日我要帶你返屋企~" 今年春天我第一件 Liz Lisa 嘅 item 竟然唔係藍, 反而係粉紅~ 仲要小有地揀呢隻色!!! 實在係一個驚喜!!!






兩款淨色長袖上身衫 (另一款淨色長袖上身衫未有圖...)




下身方面有高腰褲







lace 淨色高腰裙 (2 色) 呢條綠色考慮中~




 
藍色水玉波點高腰褲 (2 色) + 以上提過嘅外套 (結以)


我第一件春季衫入手 lu!!!!!!


加埋粉紅色閃右夾, 白色 lace (冬季) 裙褲同上年夏季蝴蝶結涼鞋~ 咁好靚呢~


再一次期待新嘅藍色 items!!!

沒有留言:

張貼留言