關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年2月25日 星期六

終於擁有我第一件今季春天湖水藍 (薄荷綠) 色嘅上身衫!!!!!!

今晚出咗銅鑼灣, 經過 Liz Lisa 見倒我一位朋友~ 一路諗住今個星期已經買咗兩件衫 (一條 OP + 一條褲), 今日唔會再買... 點知又心動~ 睇中嘅係呢件 lace 邊短袖上身衫 (返咗好耐呢) !!! 試咗白同藍, 但一路十五十六... 因為我只有一件白短袖上身衫... 藍色又係特別色... 今季點都想 OP, 上身衫同下身衫各要一件藍色系 (薄荷綠為主)~ 呢件又唔係 $6*0, 而係 $5*5!!!!!! 白色長出長有, 所以最後揀咗藍色!!!!!! 終於擁有我第一件今季春天湖水藍 (薄荷綠) 色嘅上身衫喇~



Details:
  
  
  





Special:

雖然得白色 bottom 先襯倒~ 但都足夠我過今年春天 lu~

圖一裙褲 (2011 夏季)


圖二裙褲 (2011 夏季尾)


圖三裙褲 (2011 冬季)


圖四褲 (2012 春季)



希望 Keiko 圖中嗰條裙(褲) 可以成為我今個春天嘅湖水藍 (薄荷綠) 色 bottom 啦~ 至於 OP 就考慮緊結以中袖嗰條呢~ 如果個條返咗但粉紅色比較靚的話, 就要再揾過另一條湖水藍 (薄荷綠) 色嘅 OP lu~



沒有留言:

張貼留言