關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年2月19日 星期日

Liz Lisa 2012 Spring Collection Love Pasterine Vol. 2 Catalogue!!!














Special:

睇中咗幾件 item 呢~

第一眼就睇中呢條 Mint Green 裙 (褲)!!! 一路睇唔啱湖水篕嘅我終於有啱喇!!! 所以係 must buy!!!




之後見結以有大圖呀!!! 但呢個唔係重點... 重點係我冇呢種裙, 一係全條碎花喺全淨色~ 所以呢條又係入咗 wish list 喇~ 呢條有白粉紅同藍色, 但我當然係選擇白色啦!!! 就算白色唔係店限色, 我都係覺得白色最 grand~ 加上自己鐘意白色~ 所以先選擇白色呢~ 但粉紅都好靚呢~ 反而藍色我冇興趣... 算! 講多無謂, 返咗至再決定啦~






Catalogue 背面有件中袖 OP~ 雖然之前出過類似嘅長袖款~ 但我唔鐘意紫色!!!! 唔知點解 Liz Lisa 會出紫色... 所以粉紅同藍都放棄... 但白又太白 (笑...) 啲花太清, 又太似上年春天結以嗰條大熱長袖雪紡 OP~ 但呢條係中袖!!! 唔怕手肘整串個袖添~ 顏色就想試吓粉紅~ 上年已經有條白色, 反而我衣櫃入面粉紅色 OP 比較小... 但藍色都想試~ 但粉紅優先~ 身為 Liz Lisa fans 點可以小粉紅色衫架!!! 可惜呢條粉紅色同籃色都係店限色... 唉... 都係嗰句, 講多無謂, 返咗至算啦~



 

沒有留言:

張貼留言