關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年2月2日 星期四

Liz Lisa 春季第五回!!! 終於返頭飾喇!!! 仲有上星期因假期冇返嘅新貨!!!

今日又去咗 Liz Lisa 喇~ 哇!!! 今次有返 accessories 呀!!!!!! 但見倒好想試嘅結以前短後長裙!!! 所以試咗新衫先~





試咗粉紅色~ 藍色唔太襯我... 冇試... 但個花好似唔係好襯我呢...

 

之後到白雪公主裙~ 試咗粉紅同藍~



都係粉紅好啲~ 但太似膚色... 所以放棄~

 

之後到呢條 OP~ 但呢個 pattern 我唔 like...




同款有半截裙呢~






又一吊帶打底裙~ 粉紅最靚!!! 不過質地太硬加上面少了因層紗係中開~ 唔 like... 呢件吊帶打底裙偏大件呢~





碎呢 OP~ 唔 like 個 cutting...





呢件上身衫都好仙~ 但又好似上年夏季個件 OP 咁, 所以冇考慮~





呢件上身衫喺日本官網好快品切~ 但我上年買咗件類似嘅 cutting 嘅上身衫 lu~




百搭上身衫都想要~ 有藍色 (店限色)~ 同我秋季嗰件嘅短袖版~ 同款冇需買類似 lu~ 粉紅色都好靚架~





呢件上身衫好得意呀!!! 但可以唔使喺 Liz Lisa 買呢~



我深信呢件嘅藍色應該迷倒唔小 fans 架~







裙褲都有幾款~ 呢款睇圖已經好鐘意呢~ 目到實物隻粉紅色唔夠 baby  pink... 白色嗰條嗰 lace 又唔太出... 加上係高腰... 最後忍痛放棄...




另一條裙褲都好靚架~ 但太 plain lu~






長袖外套呀!!! 藍色好靚!!! 但除咗白色我冇衫襯倒佢呢...






好有似曾相識嘅感覺, 兩件衫嘅 detail 位合併做一件新款呢~





牛仔褸就更加唔使考慮啦~



其實仲有小量衫, 一條吊帶長裙~ 但未有圖...

好到重頭戲!!! 今次 sale 話返咗成箱 accessories!!! 返嘅 accessories 有袋, 皮帶同頭飾!!! 袋出其地細袋比較貴~ 但見倒好多頭飾呀!!!

細袋


大袋


皮帶冇特別... 唔加以詳述...

頭飾方面有一款髮圈, 三款髮夾同一款頭箍~

髮圈我覺得麻麻~ 加上上年嗰啲靚好多!!! 所以冇買~




毛毛夾款設計得好, 但改咗個布料至有機會令我心動呢~




鱷魚夾我一向都冇興趣, 所以都係冇要到~


到仿女皇頭髮夾~ 係唔係好似女皇頭嗰個呢~ 綠色同藍色都好特別~ 有好多人都等緊呢款呢~ 併上頭發現我襯唔倒藍色... 但綠色超靚~ 所以只係揀咗一個綠色~ 質地好易 dirty 呢~
 



蝴蝶結頭箍真係好靚睇圖覺得麻麻, 但實物蝴蝶結比秋季蝴蝶結絲絨頭箍細~ 好容易 carry~ 當初睇圖已經鐘意粉紅同白色~ 但一見藍色~ 哇!!! 好靚!!! 無可能抗拒!!! 所以又係三色!!! 真係太太太靚喇~







Details:

 


其實仲有首飾~ 蝴蝶, 圓石, 蝴蝶結同字母頸鍊呢~ 有圖再 update~
但我唔會要哂所有藍色 item, 所以今日只係買咗四個頭飾~ 希望睇中嘅衫快啲返啦~


Special:

示範頭飾上頭圖

 

 
 
 







沒有留言:

張貼留言