關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年2月4日 星期六

喺日本買倒 Liz Lisa 神級花花頭飾!!!

好開心呀~ 有位日本朋友幫我買倒花花頭飾!!!!!! 呢個花花頭飾絕對係神級喇!!! 官網一出圖三色已經品切!!! 太誇張喇~ 自問冇咁多時間留意官網... 又未必會夠人快... 所以最後拜託一位朋友嘅日本朋友幫我揾~ 最後揾倒一藍, 一白同一粉紅!!! 因花花頭飾日本都好熱賣, 揾倒籃已經係萬幸呢~ 但我深信來港機會是有的!!! 因昨年玫瑰花頭箍都有返~ 所以呢個花花頭飾都要密切期待!!! 我自問係一個花愛好者, 偏愛玫瑰, 櫻花, 牡丹, 百合同绣球花呢~ 所以今次買得到呢個牡丹花花頭飾真係萬分感激!!!!!!



Details:

  






期待中~ 

沒有留言:

張貼留言