關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2012年2月1日 星期三

DIY Nail Art 美甲 3 夢幻玫瑰碎花 -- Liz Lisa style~

春天已到~ 指甲都一齊轉季!!! 今次個 theme 係我最鐘意嘅玖瑰花!!! 好似 Liz Lisa 呢~

之前兩次都係用指甲貼~ 今次試吓我從未試過嘅畫花, 向高難度挑戰!!! 主色係左二嘅Revlon 007 sheer blossom~  難度更高嘅莫過於用左手畫左手指甲上嘅花~ 因我係右撇 (慣用右手)... 所以右手圖案欠佳請見諒...



用嘅用具只係一次雙頭筆!!!



左為大頭, 右為細頭
 

除以上五隻色外仲需要 base coat 同 top coat 呢~




Steps:
1. 一層 Base Coat
2. 一層淺粉紅色 (Revlon 007 sheer blossom)
3. 意喺甲面畫花 ^ 非常需時
4. 一層厚 Top Coat (可令甲面更水凝) ^ 需時

左手


拇指


食指
中指
無名指



尾指



右手


拇指


食指
中指
無名指


尾指

希望我嘅左手畫工唔太失禮啦~

PS. 因燈光效果有色差... 下次會盡量改善~

沒有留言:

張貼留言