關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年5月9日 星期四

Liz Lisa 夏季第五回!!! Liz Lisa x 玲奈露膊連身褲返咗喇!!! 仲有未返嘅 catalogue 衫!!!

今日返咗未返嘅 catalogue 衫!!! 仲有 Liz Lisa x 玲奈露膊連身褲!!! 等咗好耐嘅 fans 要怏啲去睇喇~ 白色同粉紅色都好靚~ 藍色喺日本係最小貨最特別~


兔仔就未見有喇... 唔知下星期會唔會返呢~



 

 

 
 
今季主打太陽花 pattern 嘅 OP 同半截都返咗喇!!! 粉紅色嘅顏色配搭得好靚~ 白色都靚~ 但好似大清~ OP size 偏細呢~ 半截嗰套考慮呀~



 

 

 
半截睇官圖鐘意白色~ 但實物粉紅色真係更勝一籌!!! 要唔要好呢~ 




 

 

 

detail:

 

另一大熱套裝!!! 短身上身衫加同款裙褲超 kawaii!!!  未得閒試~ 希望啱心水啦~ 粉紅好似都幾好 wor~ 




 

 

 

裙褲比平時嘅短~ 但係褲所以唔怕走光啦~ 淨白色裙褲係上年夏季長上身衫都好靚架~






今次返嘅 OP 最燒係呢條一字膊修腰連身裙!!! 係一條實物麻麻, 上身超警喜!!! 白色超靚呀!!! 粉紅比較清~ 但最特別嘅藍色香港四間都冇返!!! 冇實物睇 lu~ 代購好定 shop 買好呢~ 


 

 


detail:
 

今次返咗一件短袖外套仔~ 今年春季出咗長袖~ 今季再推出短袖版~ 因為上季太好買喇!!! 短袖都想要... 但我唔可以咁貪心架!!! 網網外套都可以代替~ 可以唔要 lu~ 


 

 

上星期返咗嘅碎花半截裙今次返咗同款上身衫!!! 一套著好靚呀!!! 呢套我代購咗 lu~ 希望快啲到手啦~ 



 

 


 

罩衫都返咗唔小款~ 膊頭有蝴蝶結 x 圓珠 x 小露膊上身衫同我之前買咗個件好似~ 只係呢件係中袖同膊頭位唔同呢~ 冇買之前個件可以考慮呢件呀!!!


 


 


 
detail:


網網罩衫超好襯!!! 我都睇中白色~ 網形係之前未出過嘅 pattern 呢~ 呢件應該好快品切呢~



 

 

 

另一件罩衫同我之前嗰件差唔多~ 背後有兩個蝴蝶結綁帶位~ 前面橫間設計~ 靚架~ 


 

 

網網外套又係每年夏季必有架品之一~ 上年春季嗰件仲未爛~ 所以可以 pass~ 好似 model 咁襯返呢條吊帶褲已經好靚喇~


 



detail:

 

中袖針織上身衫好似厚咗小小... 但顏色好夢幻~ 如第一件係藍 x 小量粉紅~ 試吓都無防嘅~ 


 



 
 

detail:

 

百搭淨色 lace 裙褲令我諗起 2011 春季嘅裙褲~ 今次出特別嘅深藍色~ 有啲興趣~ 但可能有更好嘅選擇呢~ 







牛仔布款年年都會有~ 今次返咗好傘嘅半截裙~ 今季好似深藍色比較熱門呢~







最後係有腰帶高腰褲~ 又係考慮之一~ ruffle 褲頭比其他牌子更出色~ 加上有蝦肉色腰帶~ 上年春季嗰條高腰褲腰間有 lace~ 但太靚喇~ 又成日著~ 有啲舊舊地... 係時候揾過條 lu~ 








detail:


下星期就係 Thankful 喇~ 唔知會哂唔會返好多貨呢~ Thankful 減價貨已開始返, 但未返哂~ 會有驚喜呢~  期待~

Special:

落車行去尖 So 途中見到 Liz Lisa 嘅 display!!! OP 件考慮緊呢~  


沒有留言:

張貼留言