關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年5月31日 星期五

Liz Lisa 夏季第八回!!!!!! 數量小嘅小量新貨~ 半截, 外套同打底篇~ 加買咗嘅 OP~

抱歉... 因雅虎 blog 限咗每篇長度... 所以需要分兩篇... 我明白一篇會更好, 但現在只能這樣吧~



繼上一篇: Liz Lisa 夏季第八回!!!!!! 數量小嘅小量新貨~ 連身 OP 同上身衫篇~ 後就係今次返嘅半截, 外套同打底~

孕婦裝經典 cutting 嘅棉質二色 lace 上身裙好靚~ 但布上有凸粒... 我唔啱... 同款有半截~ 好似 model 咁一齊著好好睇架~ 粉紅同+藍色好過白色~ 但粉紅好似靚啲呢~ 同款有半截呢~

 

 

 

上面篇提到嘅孕婦裝半截就係呢條喇!! 普通 cutting~ 只係仔細睇係兩色架!!!





白 x 淡粉紅~





粉紅 x 深粉紅





藍 x 紫藍~


橡根褲頭有袋嘅淨色 lace 短褲~ 超好襯!!! 好似有白 / 米色... 但唔肯定... 






太陽花一向係夏天嘅花~ 牛仔褲都有太陽花嘅 printing~ 但好似白色靚好多~ 易襯近而係牛仔色呢








外套返咗件毛巾料嘅針織外套!!! 偏長~ 如果我中學嗰陣見到呢件一定會買呢件返學姐~ 袖口仲有透視 lace 添~ 






detail:

 

最後就係打底~ 百搭淨色有鍊款~ 條鍊個太陽花架~ 喺咗深藍同橙我個人比較難襯衫外其他三色都好好襯架~ 除咗粉紅同橙色外, 其他係店限色?? 




 
 
 
 

 

今日最開心就係買咗官綱同日本 blog 未有嘅 Liz Lisa x My Melody 第五代短袖 OP!!!  上身圖星期六晚再 update 啦~ 


沒有留言:

張貼留言