關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年5月31日 星期五

Liz Lisa 夏季第八回!!!!!! 數量小嘅小量新貨~ 連身 OP 同上身衫篇~

雖然 Sogo Thankful Week 已經完滿結束~ 相信大家都有大量收獲!!! 我都唔例外!!! 我嘅戰利品會喺 "17/05/2013 至 26/05/2013 Sogo Thankful 之 Liz Lisa 戰利品~" 於 03/06 早上 10:00am 發佈!!! 請密切留意喇~

今次係 Sogo Thankful Week 後第一次返新貨~ 相信大家荷包都要休息休息~  不過睇完今次新貨我都係敗咗條 OP!!! 雖然 catalogue set 裝 OP 連打底褲好抵~ 兩件尖條 $93*~ 但實物冇咗 catalogue 嘅透視 lace 呢~









吊帶長 OP 近期只係返咗玲奈 Liz Lisa Mook 2 嘅碎花吊帶長 OP 之後就係呢條淨色 lace OP~ 白色我有前年結以 catalogue 嗰條蝦肉色格仔嘅白色喇~ 粉紅都靚~ 但近期愛上短裙呢~ 夏天太熱喇!!! 長裙可能會焗呢~



detail:


簡單繡字背心有帽連身裙好 casual~ 加短牛仔褲就 ok~ 粉紅好靚呀!!!



 

 

detail:

一睇到呢件!!! 我諗都唔諗就要咗件新嘅白色!!! Liz Lisa 又出 Liz Lisa x My Melody OP 第五代!!! 第一代短袖版!!!  雖然小咗個袖就係吊一個設計, 但長袖版設計得比較胖~ 推出第一代嗰陣已經好希望買後自己改短袖~ 今次真係出短袖版!!!   如願以償!!! 試上身靚過第一代嘅長袖~ 即買即著 lu~ 

 
 
 

雪紡格仔橡根頭蝴蝶結綁帶 OP 都係大熱之一!!! 結以著粉藍色~ 呢條係考慮之一, 粉紅都好靚!!! 好多日本 sales 都有示範架~

 


 

 

同款有背心款長長身衫~ 上身衫款係粉紅色比較靚~ 藍色太清 lu~

 

 


20130529_202721_副本 

類似嘅上身衫 cutting 有出淨色棉 x 雪紡~ 好仙~ 白同粉紅都易襯~ 又一大熱款式呢~ 白色有啲心動添~ 

 
 

detail:
 

Cutting 類似嘅仲有同 Sogo Thankful 期間返咗嘅花花半截嘅同款上身衫~ 呢件 ok~ 但我著唔好睇... 主要係我唔啱呢個 pattern~

 

 

 

沒有留言:

張貼留言