關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年5月23日 星期四

Liz Lisa 夏季第七回!!! 特急!!! Sogo Thankful 期間返最後一次嘅小量新貨!!! 明天仲有 gift 送!!! (福袋同 Twinkle 篇)

今晚好夜返咗新貨呀!!!!!! 今次係Sogo Thankful 期間返最後一次嘅新貨, 快啲喺 Sogo Thankful 完之前睇喇!!! 星期四 (明天) 有 gift 送呀!!!



一行到去門口見到今日 Day Special 嘅福袋呀!!! 一袋有兩件 item~ 因我係正棕 M size~ 有可能會抽到 S size~ 所以有其他非裙袋 target 就會放棄福袋 lu~ 今年嘅福袋係 pack 好返貨嘅~ 所以內容超保密~ Sales 姐姐都唔知入面有乜架~ 


福袋嘅紙袋超靚!!! 手抽係兩條絲帶~ 仲有大玫瑰花郡~ 紙袋超想要呢~ 
 

除咗 Daily Special 仲有 Sogo 獨家優惠~ OP 靚~ 但我新嘅結以露背蝴蝶結綁帶 OP 喇~


第二水返嘅鞋款去哂尖 SO!!! 超多款呀!!! 要白色同啡色花花鞋!!! 粉紅色靚, 但我覺得我啲衫比較難襯呢~ $39* 一對太扺喇!!! 等聽日送 gift 再同朋友夾買先~ 


Sales 每人一對嘅 2011 summer 嘅蝴蝶結船爭鞋我都有買~ 但嗰陣時我一對等於而家三對!!! 所以花花款要入喇!!! 雖然春款鞋已買入幾 (多) 款~ 但今年啲鞋比較大路~ 睇唔睇得中因人而異~ 淨係買太 girly 款襯唔到 casual 嘅衫架~ 


2011 年春季咁有!!! 右面嗰對綁帶係我最常著!!! 但個爭會因著得多而甩爭!!! 不過我都著咗一年半有多~ 甩爭係可以接受嘅~


車厘子船爭細 size 又太細, 大 size 又太大... 上年諗住買~ 但最後咁冇買到呢~


仲有呢對!!! 我覺得好易 pk... 可能我唔係著高等鞋嘅高級組啦~ 


平底好似平啲~ 但要買平底嘅話, 著爛屋企啲 RO*Y 先講啦~



呢對碎花都好吸引!!! 但同我春季對中 boot 鞋入面嘅 pattern 一樣~ 所以冇買 lu~


除咗減價鞋款, 當然有新貨啦~ 新貨有太陽花果凍手提袋同斜袋~ 大袋比較實用~ 條花鍊可以拆出黎架~ 呢個好似白色串花嘅顏色靚得最靚~



 


 



 

細袋都會揀白~ 夠百搭~ 但有杏色碎花果凍 2-way 袋同滿額嘅粉紅或黄色果凍袋幾列, 所以呢個 pass!!!



















袋款仲有呢個小小籐質地嘅雪紡蝴蝶結袋~ 大細一樣樣~ 只係 size 唔用姐~ 橙色比較 sharp~ 粉紅大眾色~ 白色百搭~ 




 


 


 

細袋同大袋一樣係 2-way~ 但細袋配 chain 帶而大袋配同布嘅布帶呢~



 


 

 



有關 gift 嘅 news!!!
銅 So 同尖 So: 

1. 大袋: 買滿 $2,500 包減價貨包兩件正價八折送;
2. 細袋: 買滿 $1,500 包減價貨包兩件正價八折送;

美麗華 同 沙田一田:

1. 大袋: 買滿 $2,000 正價滿額送; (ONLY!!!)
2. 細袋: 買滿 $1,000 正價滿額送; (ONLY!!!)



其他新返嘅衫就要開另一個 post... 因 Yahoo Blog 今期有位置限制... 唔明點解... 但希望幫到你地啦

沒有留言:

張貼留言