關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年5月17日 星期五

解決 Liz Lisa 蝴蝶結高爭鞋甩爭之法!!!

之前我買咗呢對靚到一定要擁有嘅蝴蝶結高爭鞋~ 試上腳行會甩爭!!! 雖然會甩! 但我都係要!!! 點解!? 因為甩爭係唔難解決嘅~ 



就係呢對蝦肉色蝴蝶結高爭鞋~  可惜一路都未有時間揾解決方法... 最近冇咁忙~ 終於比我揾到喇!!!





就係呢個喇!!! Scholl 出品嘅鞋爭貼!!! 質地好似 jelly 咁~ 好軟好舒服架!!!





一包有一對~ 如果多過一對, 一包就唔夠用喇~



一色有兩片~ 一左一右~



貼喺鞋爭內~ 位置要正中!!! 唔係就唔得架喇~



Details:







完成!!! 希望你地覺得呢篇有用啦~ 

沒有留言:

張貼留言