關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2013年5月3日 星期五

2013-05-03 Haagen-Dazs 雪糕蛋糕~

五月三號係我生曰~ 生日當然有生日蛋糕啦!!!   今年係 Haagen-Dazs 最新嘅雪糕蛋糕!!! 



Details:

白朱古力球超好味!!! 其他裝飾都唔錯~ 不會太甜~ 


Liz Lisa x Melody 同生日 Hello Kitty 同雪糕蛋糕一齊影!!!


再影!!! Liz Lisa x Melody 公仔超鐘意呀!!!


生日唔係唔影相呀~ 唔想睇嘅唔好睇~ 睇完想嘔唔好我呀~ 生日影相睇完嘔嘅一定有病喇~ 去拜訪醫生啦~ (笑~  )


再黎!!!!!!  靚靚靚  ~ 生日當然要讚自己啦~ 



切蛋糕就要麻煩母親大人喇~ 切到底一定嫁唔出架!!!  



生日要食雙份!!! 今回要努力減肥 lu~ 


今年收嘅生日禮物唔係好多~ 有部份比較貴... 為免似曬命, 決定唔 post lu~ 費事有眼紅妒忌等事情發生~ 多謝你地嘅心意呀!!! 好鐘意~  我一定會用架!!! 

Special:

(16/5/2013 2:38am) 補圖~ 深藍色 LV 係今年輕氣球系列最新意大利購入嘅 2-way 手提袋~ Mummy I Love You~  我明白真係幾曬架~  請別 (圍) 插...


沒有留言:

張貼留言