關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年9月24日 星期六

紅畫家帽 lace + 自家制簡單 Liz Lisa 女優帽 (初版)

之前提過會做返頂紅畫家帽出黎, 絕對唔係講小!!! 紅畫家帽, 我同好多 fans 都係至在必得~ 無論點都一定要做一頂出黎!!! 不過最難嘅就係揾一樣款同顏色嘅 lace......

但係睇過好多 lace 都揾唔倒一樣......  終於比我喺深水埗揾到一間可以做到 lace 嘅批發舖!!! 但係就一定要比個 pattern 佢地攞去做... 但冇可能比頂帽佢拆... 只可以比小小 lace 佢地做, 仲要睇到重覆嘅 pattern... 難上加難... 紅畫家帽個 lace 係酒紅色... 但係啡畫家帽個 lace 係啡色... 咁就更難...

返到屋企, 心諗冇嘢係做唔倒嘅!!!!!! 之後就自己拆咗頂啡色個 lace 出黎!!! 你冇睇錯我都冇講錯!!! 我的的確確係拆咗啡色畫家帽個 lace 出黎!!!!!! 不過膠水太多, lace 又超級易爛, 所以用咗成個鐘先拆到, 仲要超小心咁拆!!! 拆完之後發覺一邊長一邊短!!! 哈哈天助我也~ 因本身已經邊長邊短, 長嗰邊仲凸咗一個重覆嘅 pattern!!! 正!!!!!!

今日終於出咗去間批發舖做個 lace!!! 首先 scan 咗個 lace (剪出的一段), 寫埋尺吋比速遞公司攞個版返大陸做~ 完成品就會係白色~ 因大陸啲染料唔太可信... 所以個 lace 要返香港先染~ 加上國慶將近, 所以要遲一個星期先可以出到個 lace~ 雖然個 lace 係貴咗啲, 但可以 copy 到一頂紅畫家帽出黎我已經好滿足~

做完睇吓咩樣先至算......


橫掂去開深水埗就買埋布絲帶做女優帽!!! 今期 Popteen (日版) 久美子戴嗰頂就係日版 / draft 版嘅女優帽!!!



今日仲買咗 Dip Drop 嗰頂啡色女優帽添~  家有三個女人, 一人一頂 =P (今回真的破產了...)



材料:
1. * 酒紅色女優帽
2. * 駝色女優帽
3. 1-1/2吋 酒紅色布絲帶 (2 碼)
4. 1-1/2吋 色布絲帶 (2 碼)
5. 1/2 吋 酒紅色布絲帶 (1 碼)
6. 1/2 吋 色布絲帶 (1 碼)

* 係喺 H&M 買的, 啡色唔使整~

工具:
1. 剪刀
2. "界"刀
3. 熱熔槍 (用時小心!!! 黏住帽邊)
4. 打火機 (用時小心!!! 燒絲帶邊, 免得走線)
5. 扣針 (2 個: 1 個固定, 1 個蝴蝶結部份)
6. 針
7. 線 (適量)

首先做駝色嗰頂:

Step 1: 用"界"刀拆咗原先個邊, 用熱熔槍黏住適合長度嘅 1/2 吋 色布絲帶


Step 2: 用1個扣針 (扣針) 固定 (用的: 成形)

(白紙為畫家帽蝴蝶結設計圖)

Step 3: 用剪刀剪好絲帶 1-1/2吋 色布絲帶

Step 4: 用打火機 (用時小心!!!) 燒絲帶邊, 免得走線; 將邊摺入用針線縫好 (下圖為 ^ double bow, 女優帽蝴蝶結同畫家帽蝴蝶結一樣大小)

^ Tips: 摺好蝴蝶結之後可用針線固定, 下一個 step 會比較容易



Step 5: 將適量 1/2 吋 色布絲帶包住蝴蝶結正中間位置, 加入扣針, 用熱熔槍 (用時小心!!!) 將中間絲帶定位





Step 6: 將蝴蝶結"張開"


Step 7: 將扣針 1 拆開, 再將做好嘅蝴蝶結扣上~

完成!!!!!!



可惜我唔會做過批駝色 lace~ 我唔係咁癲!!! 不過......



(又係借圖)

係唔係好係呢~ 幾條車邊要聽日先開"車"~

黎多個背後高"炒"先~



酒紅色同紅畫家帽等個 lace 邊到手先再整啦~

沒有留言:

張貼留言