關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年9月30日 星期五

號外!!! Liz Lisa 新例 + 今日 Liz Lisa 返咗好多 catalogue 嘅衫 + 我嘅小敗 (真的是小敗!!!)

號外!!!!!!

Liz Lisa 新例:

1. 貨 (箱) 返咗但唔可以有客人在場拆箱, 拆箱後 sales 優先購買 (佢玩咗 lu~)
2. 新貨 display 哂先可以比客買 (means 要等天光...)

(其實因紅畫家帽之事太多人訴, 所以定下嘅 '明文規定', 最終得益嘅係班 sales 同上班族, 保障佢地買到鐘意嘅 item~ )

此消息無損我嘅購買慾~ 食完飯就去咗美麗華睇新貨~ 哇!!! 好多衫呀!!! 仲要多數係 hot item + catalogue 添!!! 但就係冇紅格斗縫... 今日一次過返咁多 catalogue item, 代表今年秋季嘅 item 已返得七七八八, 接近尾聲 lu~ 盛餘 catalogue 未返嘅 item 應該會係下星期壓軸登場!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

雖然第一站美麗華~ 但只係試衫冇買, 因唔知點解感覺不太好... 所以移陣地到尖 So~ 試完衫其實已經有心水 in mind, 加上尖沙咀兩間 Liz Lisa 嘅 walking distance 足夠我決定買啲咩!!! 條路話長唔長, 話短唔短; 最緊要有預時間比我做決定!!!

廢話小講!!! 睇吓
今日返咗啲咩 item 好過啦~

*Item 1
一件過的 OP, 一眼望已知不用試了... (大窄...) 放棄...



*Item 2
試咗諗住買但最後因上身背肉厚... 怕易爛所以放棄...



*Item 3
試哂三色 (白, 紅, 啡) 諗住買但最後因主打2著起比較好睇... 加上主打2已放棄, 所以呢件都放棄...



*Item 4
高腰... 唔係我杯茶... 加上交叉吊 / 過肩帶... 又多一件放棄



*Item 5
'錯 code' 上身衫, 試咗好靚但天氣涼了, 入面難親衫; 衣衫單薄, 所以唔考慮...



*Item 6
一字膊... no! no! no! 我膊頭太橫了... ng... (膊頭細啲會著得好睇~)



*Item 7
好多人等嘅結以毛毛帽~ 但我唔鐘意非兔毛毛毛帽, 所以冇試...


Item 8
打底有領帶背心景然有紅色!?

冇衫親到... 呢件又 out!!!



Item 9
好似制服... 返工完全唔係問題!!! 餐廳士應... 銀行 teller... sales... 交易所工作人員都可以考慮架~ (唔係我講架~ 係阿某同某人嘅豐富想像力~ 失敬失敬......)

言歸正傳... 呢件質地真係麻麻, 想買入做制服真係要三思...... 尖 So 同美麗華都有紅色但銅 So 9pm (仲)有兩件!!! 一田唔知...

Item10
印花外套 (花應該是燙上去的~), 太多外套... 加上太普通... 呢件都 out...


Item 11
呢件絕!!!!!!對!!!!!!唔!!!!!!會!!!!!!


最後......

當然係我今日嘅收穫啦!!! 
*Item 12
日本好 heat 嘅背心形 OP!!! 尖 So 各色返一!!!!! (有白, 紅, 啡三色)



Details:

  

  









Of course 係紅色啦!!! 啡太沉, 白個花唔出~

*Item 13
相比起呢件冇咁 heat~ 不過都係唔輸!!! 上身衫反而揀咗白色~



Details:

  
  








白色真係上身衫最靚~ 呢件白底加玫瑰花比起紅同啡 Royal 好多~ (屬個人意見~)


仲有真他大褸同毛毛裙褲... 但冇圖加上唔係咁特別... 所以唔 post 喇~ 如果對以上 item(s) 有興趣的話可以親臨 Liz Lisa 分店架~ (好似賣告白咁...)
註: * 主打

樽領打底太大件... 影得我好大隻添 =P (應該啡色高爭鞋會好睇啲~)



呢套係 100% 滿意!!!!!! 超~ 鐘意!!!!



Special:


尖 So 最後一個紙袋已歸於我所有了~ 

不過...

國慶日星期六開始有第二期 gift 同紙袋喇!!! 但係就要成 $2,500 先送化妝掃... 如果下星期四返哂我等嘅 items (瑞希 catalogue 封面上下身衫褲加六角星裙 -- 希望返啦~) 應該夠掛... 到時先算啦~

沒有留言:

張貼留言