關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年9月11日 星期日

尖 So Liz Lisa 裝修後開張秋季 promotion 1 之化妝袋

今日係尖 So 裝修後開張嘅第一日~ 雖然係星期日, 但係我去嗰陣都唔係太多人~ 裝修完地方大咗~ 仲光咗!!! 最重要係多咗貨架!!! 之前喺 FB 得知尖 So 裝修後開張會有別 promotion~ 咕吓係咩? 原來係秋季化妝袋 (大細真係比想像中大... 似儲物袋多啲...) 仲要我返到屋企先知得尖 So 有呢個 promotion!!!

最初因為以為化妝袋應該比較細, 所以只係諗住係睇吓裝修成點~ 點知個化妝袋比想像中大好多!!! 個 size 係最好要黎放頭飾同頭箍或者皮帶~ 同時意味著我又要放血喇...

上星期睇到件結以 OP / 大褸!!! 睇相以為太大... 我會著得好'大隻', 但星期四好多人話我著得到呢件衫~ 仲好有大小姐 feel (雖本人唔太覺...) 只因今次有 special promotion 先至考慮~ 最靚硬係紅色嗰件啦~ 我覺得啡色同淺啡色我都唔係太有興趣, 所以試咗紅色, 最後當然買咗啦~



Details:
  
  

返到屋企睇官網原來淺啡同紅係限量版!!! 超開心~ (下圖有色差)


買結以件 OP / 大褸嘅最終目的都係為咗佢個 special promotion 化妝袋 / 儲物袋啦~ 所以買埋好耐之前鐘意嗰條紅藍白格仔裙褲~ (真係好開心~ 條數唔使太傷腦筋~)


Details:
  















Special: 

今日之敗物


個紙袋同 gift 都好靚呀!!!



不過真係比我想像中大好多... 最後要黎放哂我啲靚靚頭飾~ 今日超開心!!! 不過呢個 size 好好用, 唔知下星期四仲有冇呢?

沒有留言:

張貼留言