關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年9月1日 星期四

Liz Lisa 秋季鞋之 2 返咗喇~

尋晚收倒 Liz Lisa 通知話今日會返高跟鞋同長 boot~ 一收倒通知就 send 咗 message 通知個 friend~ 因為我地都睇中咗對高跟鞋~ 因為返得好小所以今日比平時早咗出去美麗華睇~ 但係 R小姐又喺附近, M 小姐都係!!! 好開心呀~ 所以就喺美麗華約埋一齊睇多個人多個意見~ 但等咗一陣都仲係拆緊貨... 所以順便問吓畫家帽同毛毛袋返咗未~ 點知都仲未返... 有小小失望... 只好再等啦... 之後我地三隻餓鬼就去咗附近嗰間吉野家食 lunch~ 食完 M 小姐要去尖 So 攞返啲買咗嘅嘢, 所以轉移陣地去咗尖 So 喇~

食完嘢行多咗陣應該得喇掛~ 哈哈!! 終於等倒喇!!! 因為高跟鞋一定入架喇~ 所以唔係第一樣嘢試~ 反而問清楚有冇返結以嗰件網網外套~ 哈! 又返咗喇~ 但係全部白色都去咗銅鑼灣 Sogo... 咁只好喺銅鑼灣 Sogo 攞喇~ 因為都想親倒吊帶裙加上呢件四季都用得着~ 所以都係必入之選!!!

我地三個其實已經不停試新衫, M 小姐仲做咗公仔添 (笑)~ 之後仲試咗啡色長 boot~ 本來林住唔買架喇~ 但係著起對腳仲冇咁粗!!! 一試即中招...



長 boot~


Details:

 







高跟鞋~






Details:

 



網網外套~


Details:
   







最後比 M 小姐見倒件超級限定打底衫!!! 仲要係紅色仲要係我唯一著倒嗰款添!!! 重點係個蝴蝶結呀!!! 咁又忍唔倒手 lor......








到最後去咗銅鑼灣 Sogo 又見倒 O 小姐~ 哈! 好似 gathering 咁~ 我個 friend 仲要後 join~ 後來我同我個 friend 係最遲走呢~

返到屋企發覺我秋季差不多可以真的收手了 (都係嗰向聽住先啦...)~ 如果頂帽同頭箍返嘅就好喇~ 十萬個期待~

沒有留言:

張貼留言