關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年9月8日 星期四

令所有 Liz Lisa 粉絲瘋狂嘅髮飾 3

今朝得知今日返 accessories, 仲有好多人揾嘅毛毛蝴蝶結袋!!! 因我唔太好毛毛所以燒我唔倒~ 但主打反而冇... 最後我都係有去睇吓返咗咩... 點知... 又係頭飾!!! 仲有位友人話銅鑼灣已經所餘無幾!?! 唔係呀...... 又要放血!? 因尖 So 裝修所以去咗美麗華~ 行到去一睇, 返咗好多個波點同網網蝴蝶結頭帶~ 紅色波點呀!!! 救命!!! 這個必買!!! 喺美麗華其實睇倒啡色想要埋, 但比在場 sales 搶先一步... (除紅同啡之外仲有白, 但我戴唔好睇...)  除咗呢個款之外仲有其他~ 就係網網蝴蝶結喇!!! (因我只係見倒兩個色, 啡同杏, 粉紅色應該都係 sales 嘅所為~ ) 首先睇中咗杏色~ 因為好 grand~ 啡色簡單得黎又易親~ 諗住只係買一個~ 但友人仲做咗魔鬼... 話兩個色都靚 (那個... 有點多餘吧...)  之後矛盾中揀唔倒... 所以兩個都買咗~ 之後都會去銅鑼灣揾我個 friend, 所以其他就要睇咗先~


紅色

杏色

啡色


Details:

 



啡色


Details:
 






去完美麗華就去咗銅鑼灣嗰邊~ 終於比我見倒所有顏色喇!!! (去到見仲有...) 原來粉紅色網網蝴蝶結都!!! 唉... 又敗咗... 仲見倒美麗華比 sales 買 / 收起咗嘅啡色波點敗埋~




等人其間我同友人去咗買珍珠奶茶~ (上咗癮... 戎唔倒...) 之後個 friend 打比我話到咗, 就再到 Liz Lisa~ 佢竟然咩冇買!? 有啲出奇...... 之後我陪友人等個 friend~ 等待其間又見倒你~ 哈哈今日見倒唔小 fans 呢~ 點知友人等個 friend 要 OT... 我地又要走先... 點知比我見到毛毛腰帶!!! 算係一見鍾情!!! 深淺啡都有買!!! 我揾咗呢個款好耐喇!!! 終於比我揾倒!!!


杏色


啡色


Details:
  



Special: 今天所有敗了之物~

真的死了... 唔係破產死... 係比其他 fans 插死... 但澄清我唔係 collector~ 買咗嘅 Liz Lisa 我真係一定會用!!! 但衫就比較冇咁癲~ 在此同名位講聲唔好意思...

沒有留言:

張貼留言