關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年9月22日 星期四

今日又喺 Liz Lisa 大敗了...

今日比平時遲出去尖 So 睇 LL, 因今日要見工所以唔著得 LL lu... 以為返咗我睇中嘅嘢, 點知去到見倒新嘢又燒著咗......

首先係呢件上身衫~ 淨色衫我唔多,  雖然呢件白色係百搭, 但係我早排買咗白色長袖, 所以今日買紅色 (覺得啡色一般) !!! 不過買嗰陣都諗咗好耐唔知有咩親倒... 最後都係買咗先算... 新貨入面除咗呢件白色好搶手之外, 仲有條同款裙褲添!!! 親埋一齊好似 OP 架!!! 所以又買咗......



Details:

  

  









條裙褲開始試係試啡色, 但係啡色裙褲應該有其他更好嘅選擇~ 所以上身衫同裙褲都係全紅!!! 但以我所知唔係個個都可以 carry 到紅色呢 =]


Details:

  










今次件上身衫同裙褲都係超抵買呢~~~ 但差小小換化妝袋 (仲有小於三個), 所以買埋個電話繩!!!


Details:

  









灰色係最特別!!!! 仲睇中咗好耐添~



我大敗套衫之前仲幫人換化妝袋~

就係呢條有我英文名 Initial 嘅頸鍊!!! 我英文名嘅 Initial 係比較難買到靚嘅 accessories 架!!! 所以諗都冇諗就買咗~



  




都係嗰句, 懶!!! =P



諗返轉頭將條頸鍊個數加落我自己張單都仲差小小... 但又冇嘢可以揀 (揀到揀無可揀, 靚嘢已經賣哂 or 買哂...), 所以條電話繩係買得好嘅!!!

紅色上身衫加紅色裙褲似唔似 OP 呢~ (唔係好清楚添......)


原來都親倒之前買嗰條裙褲~ 好開心!!!



仲有條裙褲都係可以親倒之前件白色長袖上身衫!!! 而家紅色上身衫同紅色裙褲都各自各有得親!!!!!! 超開心!!!!!!



Special:

秋季衫返得七七八八, 但係仲有啲 hot item 都未返... 首先係六角星裙, 因為日本好 heat!!! 香港唔好唔返啦~ 我好鐘意紅色嗰條呀!



除咗六角星裙當然係 catalogue 主打嘅紅格斗篷同條吊帶褲啦!!!




最後就係對 boot!!! 圖就好靚, 但要睇實物先知 lu~
  

沒有留言:

張貼留言