關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年9月15日 星期四

令所有 Liz Lisa 粉絲瘋狂嘅畫家帽 (買不到紅色)


我一向都好鐘意紅色 (雖然好多人都超鐘意~ 再加上係限量同日本 sales 圍內爭!!!) 所以諗住打聽吓幾時返~ 但又唔肯定幾時返, 所以非常留意!!! 不過超慶!!!!!!!!!!! 原來今日返畫家帽仲有紅色添!!!!!!點知全香港都係得 2 紅!!!!!! 明明今日返點知等開門買已比人買哂lor!!!!!! 其實我尋晚7點半到CWB LL, 當時都未拆箱我問 sales, 佢話要等聽日至拆得!? !!!! 因太鐘意同太想擁有~ 今朝就去美麗華等開門等返貨等拆箱見倒有攞上手諗住 PAY, 點知呢頂尋日8:09PM 已經俾人FULL PAY買咗!!!??? CWB LL 果頂得知尋晚已經比人買咗!!!!!! 之前問過係唔可以返貨前 FULL PAY 點解今次又可以事前FULL PAY 仲要係咁HEAT 嘅貨!!!!!!!!!!!!! 點解可以咁冇天理!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

事關紅色應該爭餐死... 加上我一定唔會瘋狂到要去澳門'搶' (家吓船飛平呀!?) 所以先咁瘋狂去等開門姐~ 成日話有 collector (點會冇...), 但真正怕嘅係嗰啲住新宿返黎同香港本土'搶', 同揾人去日本揾嗰啲變態有錢人!!! 我仲知有人會出一萬(>$10000) 收買買倒紅色嘅人!!! 不過就算買倒, 幾多 $$ 都唔會放架~ (算吧啦~)

自問我已經係最有可能第一個 (或第二個) 以正常途徑 (等開門等返貨等拆箱) 買倒紅色畫家帽嘅香港人, 霸道啲講句美麗華呢頂正常係冇人快得過我睇拆箱買喇掛!!! 但係俾人未返貨就 FULL PAY 嘅人買咗!?  完全唔 make sense!!!!!! 我所知道嘅 rule 係唔可以比定 $$ 買未返嘅貨!!! 變咗見倒最後一頂比我見倒都買唔到, 呢度冇人夠我慶架喇!!!

係! 我認我好慶! 但呢度只係可以比你地知道 LL 內部係幾咁恐怖....................................... (非常失望...), 都因為我超慶所以就算紅色, 其他兩隻色係唔會客氣!!! 今次我唔需要道歉!!! 名正言順!!!!!!






Details:
  



以我猜測, 也只是我的猜測:

CWB LL: 1RD, 2BR, 2BE
TST 美麗華: 
1RD, 2BR, 2BE
TST Sogo: 
2BR, 2BE
沙田一田: 
2BR, 2BE

"其實無需講大話, 因為有心一定 check 到" -> 只針對某某 (人數和名字不付)

離開美麗華前仲買埋紅色頭帶添~ 但已經要去尖 So 攞~ 去到尖 So 仲買咗
啡色頭帶長袖上身衫加條頸鍊換多個化妝袋!!! (女人心情唔好係會用 $$ 去發洩... 原來係真嘅...)


Catalogue 寫有杏色, 但我都未見過......



紅色頭帶先離譜!!! 有 sales 個名喺度, 仲有日期同轉貨目的地添!!! 唔使講啦!!! 比我喺美麗華 call 到尖 So 貨~ 算我今次走運 lor~





Details:

  
 

啡色同紅色都係限量~ 但我只係諗住親返我條紅格裙~ 帽同頭帶已經瘋狂咗... 留返啲比其他人啦~ (我係有良心嘅 LL fans~)





差小小所以買埋條頸鍊~



Details:

  


Free Gift~ (用返上次張相~ 只因我懶!!!)

下圖是啡帽~



之後發現結以都係咁著 (咁遲先知有啲白痴...)~ 心情好返啲~
因見過紅色實物, 自己又買咗啡色同杏色, 加上我信得過自己手工!!! 就算犧牲其中一個 LL 髮圈吊牌, 我相信我可以 duplicate 一頂 98% 似嘅紅色畫家帽!!!!! 制作需時, 買料都需時, 請耐心等候!!!






沒有留言:

張貼留言