關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年10月13日 星期四

Liz Lisa 12 週年 Special Set~

今日返咗條十二週年限定裙~ 唔知各位有冇興趣呢~ 粉紅色返得小啲~ 但呢 set 我覺得粉紅裙加白色外套好睇啲~ 但單件又覺得杏色褸好啲但件裙單著就一定係揀白色~ 如果件褸唔太大件嘅我會買呢 set~ Color 到時再揀~

hm... 講真我要試咗件褸先再決定~ 褸又未返~ 我覺得可以等吓先~



Details:

  

  








Details:
  
  



但係我仲諗緊結以件杏色西裝褸... 都係覺得結以嗰件會大路啲~ 但係呢件西裝褸唔知等噫等倒 11 月尾 Sogo Thankful 呢...

沒有留言:

張貼留言