關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年10月5日 星期三

今日買咗 Liz Lisa 紅格斗蓬

今日睇睇吓戲收到一個 LL fans 嘅短訊話銅 So 今日下晝返咗貨! 仲要有我睇中嗰套紅格斗蓬!!! 睇完戲二話不說就飛出銅 So, 仲打電話去問新貨到未~ Of course 來啦~ 係銅 So 先會星期三返貨~ 但係係夜晚... 唔係下晝三點... 今次玩'隨時'返, 加上紅格斗蓬係 heat item, 怕賣哂所以早啲去睇~

去到銅 So 就見到紅格斗蓬做門口嘅'主打'衫!!! 又係二話不說就攞住紅格斗蓬同啡色吊帶褲~ 但係吊帶褲前面有三個蝴蝶結裝飾, 塊布唔大唔細... 非常奇怪... 所以放棄~ 而紅格蓬就有小小失望... 個質地比想像中軟身, 唔夠硬... 不過都係買咗!!! 雖然有兩隻色 (紅同啡, 唔見有其他色), 但當然係揀紅色啦!!!

除咗以上嘅 item 之外仲有返其他外套同大褸~ 但一件紅格已經切底咁 kill 咗我了...... 期待聽日去尖 So 攞衫~ 可能有新紙袋送~



Details:

  

  








真係好靚呀!!! 終於比我擁有喇!!!


沒有留言:

張貼留言