關於我自己

我的相片
「心動」是一下子,是一瞬間,而「感動」卻可以是一輩子的。 在選擇愛情時,能遇到讓你「心動」的人或許很珍貴, 但..... 願意不斷製造「感動」給你的人,才是更難能可貴。

2011年10月13日 星期四

今日又喺 Liz Lisa 大大大敗了...... 包捨有秋季同冬季嘅衫衫~

尋晚預計應該今日返呢個款嘅衫同小小 accessories~ 所以就出咗尖 So 睇新貨喇~ 竟然比我詁中咗!!! 水玉波點有返, accessory 就係毛毛耳套!!!

第一件入手嘅係喺其他微博睇倒水玉波點冬季裙褲!!!! 就係 Keiko 著住嗰條!!! 有人話個款好 Minnie (哈哈~ 其實我都覺 =P)~ 影相好靚~ 有裙褲同吊帶連身裙, 兩件喺日本都好 heat!!! 應該係第一批冬季衫嘅熱門!!! 吊帶連身裙比起秋季結以格仔吊帶連身裙係鬆~ 加上冇拉鍊!!! 著起好舒服~ 但我唔鐘意佢百摺... 所以揀咗裙褲~ 容易打理~

3

Details:

  

  









(呢個未有 detail 圖... 遲啲再 update~)





一入到尖 So 就見倒兩個耳套款都返咗呀!!! 官網見倒蝴蝶結嗰個款, 加上之前喺微博見倒好多人揀 lace 邊嗰個!!! 兩個款嘅色都好整 (我去個陣)~ 蝴蝶結嗰個戴起好似外星人... 所以揀咗 lace 邊嗰個款~ 顏色方面有白, 杏同粉紅色~ 第一眼見倒粉紅... NO!!! 好 dirty feel... (個人感覺), 白色怕好快變灰... 所以揀杏色~ 好鐘意!!! 香港雖然未必用得著, 不過因為冬天有時會去滑雪~ 咁唔好彩用開嗰個已經爛咗... 今次返耳套仲唔正中我需要嘅嘢!!??

返到屋企仲比我個妹見倒... 佢話想要, 仲問有冇白色!!! 我話白色好多人鐘意, 唔知仲有冇... 所以聽日再去睇吓碰碰運氣~




秋季已達尾升~ 之前冇諗過嘅通花上身衫, 今日同條裙褲一齊試~ 最後買埋呢件親紅籃格裙褲!!!



Details:

  

  
 






尋晚個冬季預告入面有套衫衫燒死咗我... 加上件打底好親~ 到決定買嘅時候已經品切... 認住冇咗點知香港再入荷~ 所以買埋!!!







好似多人揀白色, 但顯肥... 粉紅色 (瑞希圖), 上身已經買咗件有帽 OP, 紅色有人話會顯老... 不過心水都係紅 (唔係因為 LL 限量 or 主打, 而係因為我本身好鐘意紅色)~ 因為厚料睇落會肥, 但最緊要深色會睇落瘦啲~ 加上呢個 pattern 同顏色好 Royal Lady (雖然年年都有呢個款)~ 冬季系列叫 Caramel (焦糖), 但呢件冇焦糖色... 所以我要延續秋季紅色 Royal Lady 風!!! 不過得個講字, 實制啲試咗先算啦~


Details:

  

  
  





呢件有粉紅色~ 不過係限量... 條領帶係白色架~


喺尖 So 見倒仲有兩件網網上身衫, 但係兩伴都有瑕疵... 所以 call 銅 So 貨~ 橫掂有嘢喺銅鑼灣做, 所以去埋攞今晚影相寫 blog~ 點知...

一去到銅 So, 第一時間 check 件網網上身衫~ 但新嗰件都有瑕疵... Display 都有... 不過整吓, 勾返啲線入去都 ok~ 一轉個頭見倒尖 So 冇返嘅吊帶高腰褲!!! 一問之下得知, 原來呢條係銅 So 獨家!!! 三色各返得兩條!!! 個 cutting 同上次結以嗰條吊帶高腰褲差唔多~ 但係一條係格仔一條係細碎花, 今次諗住要啡色格仔... 但結以嗰條吊帶高腰褲已經揀咗啡色... 所以今次揀紅格!!! (又係紅色~ ) 其實呢件仲有隻米/杏色, 不過好顯老...... 加上係銅 So 最好嘅 sales 幫我眼~ 所以呢件買得好抵!!! 個 service 都抵返 =P




  

  

  





試嗰陣發現呢件好收腰架!!!






Special:

今日 (星期五) 又經過銅 So, 比我見倒仲有白色!!! 哈哈~ 我個妹走運 lu~





加多張合照先~



再黎!!!



今日買送鏡梳套裝... 但睇過實物... 真係好膠... 同好細... 所以唔換仲好~ =] 四個 gift 入面得化妝袋同化妝掃吸引倒我, 但我而家用緊白鳳堂, 心諗 LL 化妝掃真係要黎收藏, 不如留返啲 quota ($$) 買 accessories 同新嘅冬天衫好過~

實不相瞞... 上次換化妝袋嗰陣有位fans 換多咗個但又唔想要, 問我要唔要... (of course 想啦~ 個 size 去旅行一流!!!) 我話呢個袋係尖 So 開張限定!!! 你真係唔要!? 佢答我話: "皮箱沒位子! 放不下去!" 之後問佢我要用幾錢買個袋... 佢答我: "不用了! 反正是不用錢的!"



............................................................................



means 我無情情多咗一個唔使數嘅限量化妝袋~ 變咗我而家有四個!!!!!! 但今次鏡梳套裝我知有人好似我之前咁 lucky, 不過呢個人唔係我~ 我返而仲覺得化妝袋好使好用添 =P

我心諗我真係好 lucky! 但呢個化妝袋我留返比個妹做聖誕禮物~ 加埋個毛毛耳套入去~ 我諗佢一定會鐘意姐~ (我覺得我個妹仲 lucky, 有個會送 LL 比佢嘅家姐 =])

香港專門店跟得好貼樂天~ 樂天十三號上咗新貨~ 有兩樣 accessories 好吸引!!!

髮圈同髮夾!!! 髮夾有紅同啡~ 不過係限量~ 髮圈比起之前 lace 嗰個清~ 超鐘意呀!!!!!!!!!!








紅, 焦糖, 粉紅同米色~



好期待添~ 希望絲絨頭箍仲有望啦~

沒有留言:

張貼留言